TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Van begin tot einde in orde.
Ontvangst, kamer, ontbijt, eten in Umami
Het hotel is proper en net, kamers voldoende groot.
Ruim ontbijt waar ieder zijn gading vindt.
Avond eten in Umami, zeer vriendelijke bediening, lekker en vlotte service!
Aanrader om terug te gaan.

Datum van verblijf: september 2019
Experience696054, Réceptionniste van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Geachte,

Wij danken u voor uw vriendelijke feedback en hopen u binnenkort terug te zien bij ons.

Vriendelijke groeten,

Teri

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Zeer goed verblijf gehad. Mooi strak interieur. Zowel ontbijt als avondmaal waren meer dan in orde. Ontvangst balie perfect. Personeel resto wel niet allemaal even top maar dat is een detail. We hadden een familiekamer (2 kindjes)en dus een suite. Mooi ingericht met topmaterialen. Spijtig dat er geen minikoelkast aanwezig is. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Francky,

Wij danken u voor uw mooie commentaar en zijn tevreden dat uw verblijf een succes is geweest.

Wij verwelkomen u zeer graag terug.

Met vriendelijke groeten,
Teri

Beoordeeld op 17 augustus 2019

Keurig verzorgd hotel met een moderne uitstraling maar met een zorgvuldig en warm gekozen interieur.
De airco was defect op onze kamer en het personeel was direct beschikbaar om een oplossing te zoeken. Kortom, klantvriendelijkheid was TOP.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Voor een 8-daagse "relax vakantie" een suite geboekt in dit hotel. Mooi gelegen, fijn uitzicht vanaf het restaurant terras, ruime (gratis) parkeergelegenheid, goede wellness voorziening, jacuzzi, sauna, hamman en overdekt zwembad met ligbedden die ook in de buitenlucht gebruikt kunnen worden. Ontbijt is in buffetvorm waar niets aan ontbreekt. Wij hadden een arrangement waarbij we 's avonds het 3-gangen menu konden gebruiken. Gevarieerde maaltijden, mooi gepresenteerd op het bord en zeker voldoende. Het hotel behoort niet tot een keten maar werd opgericht door enkele lokale zakenmensen die niet op een paar euro's gekeken hebben en een mooi strak met 1e klas materialen afgewerkt hotel hebben neegezet. Zeer geliefd bij fietsers omdat aan het hotel een ultra moderne fietsenwinkel verbonden is met tal van faciliteiten zoals het schoonmaken van je rijwiel en dergelijke. Mooie omgeving om te wandelen ook en kleine dorpjes te ontdekken. De sfeer onder het personeel hebben wij als uiterst vriendelijk ervaren. Een groep ambitieuze jonge mensen die er alles aan zullen doen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ideaal gelegen ook om in de nabijheid uitstapjes te maken met de auto (Durbuy, La Roche, Malmedy). Komen graag nog eens terug!

Kamertip: Suites zijn ruim en comfortabel.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019

Recent hotel, mooie rustige kamers, zeer uitgebreide keuze aan het ontbijt, lekker gegeten in het restaurant, vriendelijke bediening en onthaal, leuk terras om van je aperitief te genieten. Alles aanwezig voor een weekendje genieten.

Datum van verblijf: augustus 2019