“Subliem gegeten”

Restaurant Zoethout
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Wellen
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is zeer verfijnd en de porties zijn zeker groot genoeg. De geserveerde wijnen zijn uitstekend gekozen en passen perfect bij de maaltijd. De bediening was erg vriendelijk en attent. Toch nog een kleine tip voor de bediening: gebruik wat minder verkleinwoorden.

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval een keer afgesproken. En wat was dit een verassing. Super keuken !
Het was even aanpassen in het begin maar dan was de bediening super.
De keuken was voor mij super omdat hier eindelijk sausen gebruikt werden waar ik geen last van had. Level is voor ons 1 ster waard.

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het 6 gangen menu. Het is veel en mag echt wel wat minder. Er komen mooie gerechten uit de keuken met verrassende sauzen. In de gerechten missen we de verfijning; het is net te veel van hetzelfde. Teveel boontjes of erg veel erwtjes en er mogen meer verschillende smaken worden toegevoegd. De prijs van het 6 gangen menu is daardoor naar ons idee te hoog. Verrassende wijnen goed afgestemd en een keurige bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Zeer prijzig, keukenkunsten teleurstellend, weinig origineels en geen nieuwe lekkere smaken ontdekt. Gastvrouw correct, bediening sec, gerechten te weinig smaak. Overgewaardeerd, er zijn betere bistro's.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig om eens alleen te gaan eten met je dochters .Deze hadden een zeer goede keuze gemaakt knap ingericht restaurant ,zeer vriendelijke bediening ,en een top keuken eerst een weelde van hapjes dan de gerechtjes uitgebalanceerd zeer fris licht en topkwaliteit ,daar nogeens de perfecte wijntjes erbij nogal van Belgische bodem super .Een avond om nogeens overtedoen op hetzelfde adres kom graag van Antwerpen daarvoor naar hier bedankt voor de fijne avond

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Zoethout bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant Zoethout geweest? Deel je ervaringen!