“Klasse!!!!”

Restaurant Zoethout
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Wellen
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld

In het kader van de "Restaurant Week" genoten (letterlijk te nemen) van een heerlijke lunch uitgebreid met een tussengerecht van schelvis.
Vriendelijke bediening van overheerlijke gerechten, met o.a. locale producten.
verdient minimum een 16/20 bij Gault Millau!
Top!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Zoethout wordt met passie gerund door een jong koppel. De chef maakt heerlijke gerechten met locale producten. De gerechten zijn echte toppers. Voor een uitgebreide 6-gangen maaltijd met alles erop en eraan (aperitief, wijnen, koffie) betaalden we voor 2 personen 270 €

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had een degustatie menu gepakt, mijn vrouw lustte geen lam als hoofdgerecht, serveerster had vis in de plaats voorgesteld, ze had welgeteld een stukje vis van 8cm op 8cm gekregen.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst! Niveau van eten niet zo goed ! Veel te duur voor de geboden kwaliteit . Bijhorend wijn wordt 20' voor eten geserveerd ! Water voor thee was lauw, cakejes waren aangebrand, melklam was veel te veel vet aan. 1 ste maal geweest en gaan niet terug!

17 april 2018 beoordeeld

Eerste keer hier en een beetje vreemd dat we hier (op 1 ander tafeltje na) helemaal alleen waren. Waarschijnlijk omdat er in een feestje was in de zaal? Voelde wat onwennig maar tegelijk ook een beetje 'exclusief'. 4-gangenmenu met wijnen van de kaart (Genoelselderen) was perfect in orde. Ook het kaasassortiment werd zeer gesmaakt! Zeer vriendelijke bediening en tegelijk ook een beetje jammer dat we de chef niet persoonlijk konden bedanken en feliciteren voor de kunstwerkjes die hij op onze borden toverde.

Reizigers die Restaurant Zoethout bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

Borgloon, Limburg Province
Wellen, Limburg Province

Hasselt, Limburg Province
Wellen, Limburg Province

In Restaurant Zoethout geweest? Deel je ervaringen!