eDreams
StayForLong
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Voor wat je betaalt zijn we tevreden met het kuuroord. De juffrouw aan het onthaal was vriendelijk. We zijn tot rust gekomen en houden van het badkleding concept. De sauna´s zijn aangenaam, het zwembad is zalig en ook de stoomcabine is genieten.

Echter het restaurant is een enorme teleurstelling. Wanneer we aan de serveerster vroegen wat er in de vegetarische spaghetti zat kregen we het antwoord ´pasta maar dan vegetarisch´, hier kunnen we al geluk wel met lachen dan maar een broodje gekozen. Je betaalt 7 euro voor een broodje waar letterlijk een half schijfje tomaat in zit (zie foto). Hoe je zoiets durft serveren is te gek voor woorden.

Hetgene wat ons echter echt stoort is dat je geen water mag meenemen maar dat het water betalend is en dan nog eens 5 euro voor een halve liter. Goed hydrateren is uiterst belangrijk wanneer je veel vocht verliest waardoor dit echt wel wat profiteren is van de klanten.

Wij zullen in de toekomst een avondarrangement nemen zodat we geen gebruik moeten maken van het restaurant.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 23 juli 2021 via mobiele applicatie

Toegang met Bongo bon + 1 betalend

- meerdere sauna's niet opgestart om 9u
- jacuzzi's koud
- zwembad koud
- bepaalde douches geen water
- afkoel douches geen water
- caldarium was niet echt warm
- geen water in voetbad
- neveldouche werkte niet

+ Mooie tuin
+ Stoombad was lekker warm

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Ik had via weekenddesk een overnachting geboekt. Dit met een welkomstdrankje en ontbijt op de kamer inbegrepen. (Achter men welkomstdrankje heb ik zelf moeten vragen.) Ook had ik via de website nog een sauna geboekt voor 2u30. In totaal heb ik hier €290 voor betaald wat ik zowiso al prijzig vind voor 1 overnachting met welness. Maar ik betaal dit met plezier als alles in orde is.
Het hotel is verouderd en het saunacomplex ook. In de hammam zijn we niet kunnen gaan zitten want door hoeveelheid eucalyptus dat daar in zat kon je je ogen niet openen en begon je meteen te hoesten. Het pikte zelfs aan de huid. Ik heb dit ook gemeld aan de receptie en kreeg te horen dat dat inderdaad afgeregeld moest worden en ik was bedankt om dit te melden.. We waren hier na een klein 2u ook terug buiten aangezien er verder ook geen gewone sauna aanwezig was. (Ik had het duurtse complex). In de ochtend wou mijn vriend gaan vragen achter het ontbijt en hij kon niet eens naar beneden aangezien de deuren van de gang naar receptie op slot waren. Ook die voor naar buiten te gaan. Dus we moesten wachten tot 8u om buiten te geraken en zijn dan maar beneden gaan eten. Het ontbijt was ook niet om over naar huis te schrijven. Heel erg basic en ik had verwacht/gehoopt dat er gezonde opties zouden zijn in een kuuroord. Bij het afrekenen werd ik ook nog eens gevraagd om de sauna te betalen (wat reeds online betaald was)
Conclusie: weinig oog voor detail en zowel het interieur als de manier van werken zijn erg verouderd.
Een positief punt.. het terras aan de kamer is super gezellig en een mooi zicht op groen.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020

Niet afgaan op de beelden die je ziet op de website, dan kan je best wel erg teleurgesteld worden. Niet echt een warm en vriendelijk onthaal; eerst vonden ze onze betaling niet en dan word je naar een !bureau! geleid waar je te horen krijgt dat je er slecht en vermoeid uit ziet!? Heeft die dame zichzelf al eens bekeken? Je krijgt per 2 personen een frituurpotje met scrub en daarmee moet je het doen. Complex is verouderd, niet overal proper. Dode zeebad met muziek blijkt een koud binnenzwembad te zijn, jacuzzi’s dienen dringend gepoetst/vernieuwd te worden, decoratie is afschuwelijk, niet gezellig, water is betalend. Overal toiletten die bovendien een halve deur hebben. In het restaurant zijn het allemaal diepvriesmaaltijden. Dit is geen kuuroord meer van deze tijd.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier geweest met een Bongo bon.

Bij aankomst kregen we een glaasje fruitsap en een korte uitleg en overlooking van de sauna's. Ook een potje scrubzout werd er gegeven.

We zijn niet gewend om een sauna bezoek in badkleding te doen en het plakken hiervan vinden we storend, toch begrijpen we dat dit een keuze is van het management.

De sauna's zijn proper maar klein. Ik kan me inbeelden dat in een drukkere periode dit wat wrevel kan veroorzaken. In een sauna stond er een bankje los, in een andere een leuning.

Het binnenzwembad is lekker warm en met bronwater gevuld. De natuursteen op de bodem mag echter wat afgeschuurd worden op sommige plaatsen zodat je voet niet opengehaald wordt.

Het stoombad is lekker warm,maar misschien beter er een geurtje in doen zoals munt want water krijgt een muffe geur.

De kamer met warme, marmeren stenen was ZALIG en zeker DE aanrader van het complex.

We waren ook heel aangenaam verrast door het Koude bubbelbad als dompelput en de nevelgang waar je lekker kan verkoelen.

Datum van verblijf: juli 2019