28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is behoorlijk. Het was een rustige maandagavond, een tiental tafels waren aanwezig op het terras. Een mooi uitzicht met de ondergaande zon. Misschien iets te weinig personeel als het drukker zou zijn. Voor ons viel het nog wel mee.
Ik ben hier toch al een aantal maal geweest op restaurant. Over het hotel kan ik geen info geven. Voor mij was het een terrasavondje met behoorlijk eten wat kwaliteit en kwantiteit betreft. De bediening mocht iets alerter de gasten bewaken. Daar is marge voor verbetering. Hou je tafels met gasten in de gaten, ook als je even voorbijkomt.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
8 april 2018 beoordeeld

We zijn 3 dagen, 2 nachten geweest.Propere kamer, goede matrassen.Het eten was lekker, genoten van de wellness ( die was inbegrepen in het wandelarrangement).
Was er heel rustig, ook al lagen we aan de racebaan( tijdens dit weekend waren er geen racewagens).
We hebben voor dat arrangement zeker niet te veel betaalt.
Mooie bosrijke streek, een aanrader wat mij betreft...

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
7 januari 2018 beoordeeld

teleurstellend, duur, smaakloos, te weinig personeel en uren wachten is de korte omschrijving van mijn ervarin.
Op voorhand gebelt om na te gaan of er nog plaats was.
toegekomen rond 18:20 , de hele zaal zat vol en de slechts twee bedienden liepen als een kip zonder hoofd rond in de zaal.
Tafeltje genomen voor 3 man.
Bediening al zeer pover- de heer leek ons niet te verstaan.
2 steak en 1 eend besteld... tijdens het naar toilet gaan gemerkt dat de volle zaal nog geen bord voor hun had, dit beloofde al niets goed. Uur later gevraagd waar ons eten bleef - ze waren er juist mee bezig wat normaal betekent dat binnen de 10 minuten het eten eraan komt nee , nog eens 30 minuten gewacht.
Uiteindelijk een Filet pur gekregen van 100G dat niet eens goed gebakken was en dit voor de volle €27.
Bij het klagen bij de rekening verstond de heer ons weer amper en is hij zonder iets te zeggen bij zijn collega gegaan voor uitleg te vragen.
Hele nacht ziek geweest - een advies ga er gewoon niet

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen, vriendelijk personeel. Ideaal voor een bezoek tijdens activiteiten op het circuit. Of gewoon ontspannen in de sauna. Ook geschikt voor wandelingen in de omgeving of de verschillende Limburgse natuurparken. Ook het shopping paradijs Maasmechelen village is niet ver hiervandaan.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
7 augustus 2017 beoordeeld

Al vele malen geweest om een verjaardag te vieren maar zaterdag was het echt niet goed. We kwamen toe en kregen onmiddellijk te horen dat we voor onze tafel (met 9) slecht 5 verschillende gerechten mochten nemen. Er was verder bijna niemand aanwezig ! na het voorgerecht hebben we 1,5 uur moeten wachten. De steak van mijn vader was ronduit slecht. Zondag hadden we allemaal (zonder uitzondering) diarree. Toch wel jammer na zoveel goede ervaringen deze hele slechte ervaring. Wij gaan alleszins niet meer terug want het is toch ook wel prijzig en dan mag je meer verwachten.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie