“Mooie ligging. !!!”
Beoordeling van Hemelhof

Hemelhof
Geclassificeerd als nr. 20 van 62 Restaurants in Brasschaat
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plaats om met de kleinkinderen iets leuks te doen ,in deze prachtige omgeving .Dus mini golven,lange wachtrijen tijdens coronatijd,eerst naam en telefoon nr ,met mondmasker en ontsmetten.18 holes mooi en in orde .
Nadien hongertje,enkele namen kaaskroketten en andere wafels met suiker en slagroom ,was ok ,vlugge en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2020

19 januari 2020 beoordeeld

Beste, ik heb uw mailtje goed ontvangen. Allereerst mijn excuses. Blijkbaar zijn/waren 99% van de posts hieronder op uw pagina van toepassing op De Hemelhoeve ipv Het Hemelhof. Volgens mij is er zelfs nog geen pagina van De Hemelhoeve en zette iedereen (inclusief mezelf) de commentaren onterecht op uw pagina. Ik zal nu direct mijn (slechte) review van uw pagina verwijderen en verplaatsen naar de Hemelhoeve. Hopelijk volgen er nog vele met mij. Nogmaals excuses voor dit spijtige misverstand. PC

5 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen ontvangst, na lang wachten dan maar zelf gaan zitten. Anderhalf uur moeten wachten op ons eten. Platte frietjes. 7 oesters besteld. Zelf vastgesteld dat het er 6 waren in plaats van 7 en dit gemeld. Bediening zei dat ze op waren (geen probleem), maar rekende er toch 7 aan. Ook na dit te melden niet meteen de neiging gehad om de rekening aan te passen. Uiteindelijk toch gedaan na veel beklag. Jonge bediening zonder veel ervaring lijkt me. Jammer want het is echt een mooie zaak.

3 december 2019 beoordeeld

Bij het binnenkomen een mooie dame aan de pc. Ze keek nog niet op om een goede dag/avond te zeggen . Ik zei dit tegen mijn man en toen keek ze op.
Eerste indruk .. mooi eigentijds interieur . Straalt klasse uit.
Menu kaart kwam , keuze gemaakt uit hemelhof menu en a la Carte .. was niet mogelijk. Vroegen om wildgerechten van de menu a la carte te bestellen ... was niet mogelijk.
Spijtig dat je op restaurant zit midden wildseizoen dat je geen enkel kan wild gerecht kan krijgen . Dit midden in Brasschaat.
Desondanks was de kabeljauw dan toch voortreffelijk

19 november 2019 beoordeeld

Eerste maal, wat beginnersfouten maar zeer lekker gegeten . Heel mooi ingericht maar er mag iets meer licht. Ruime porties, vriendelijke bediening

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Hemelhof bekeken, bekeken ook

Brasschaat, Antwerpen

Brasschaat, Antwerpen

In Hemelhof geweest? Deel je ervaringen!