“Prima plek voor een diner”
Beoordeling van Taverne de Stal

Taverne de Stal
Geclassificeerd als nr. 18 van 66 Restaurants in Brasschaat
Keukens: Belgisch, Frans
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de terugweg naar huis, in de stromende regen gestopt bij Taverne De Stal.
In het verleden ben ik hier vaak geweest, en ik was benieuwd of het nog net zo goed was als toen.

Het voorgerecht, de garnalenkroketten wilde we graag delen, dit was geen probleem en kwam keurig op 2 bordjes, de smaak was prima.

De hoofdgerechten, een Rib Eye steak en spare ribs waren goed, maar niet indrukwekkend. Jammer dat de gekozen wijn niet meer voorradig was, het alternatief was ok.

De garing van de Rib Eye steak werd niet gevraagd, en wers medium geserveerd. Garnituur bestond uit gekookte wortel, broccoli en haricot verts en de spare ribs hadden geen gegrilde buitenkant, ook al komen ze uit de over, de grillstand kan er altijd op.
De frites waren overigens voortreffelijk, ook belangrijk en een compliment waard.

Misschien kwam het omdat we wat later op de avond waren en het niet zo druk was.
Maar wij hadden het gevoel dat we er min of meer “doorheen geduwd” werden, erg enthousiast kwam men niet op ons over.

Misschien was het in mijn gedachten beter?
Of hadden we pech die avond en moeten we snel weer eens terug?

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wonen vlak in de buurt en na toch wel goede comentaren gereserveerd
Bediening was vriendelijk en attent
Vond de gerechten gewoon goed.heeft gesmaakt maar niet meer dan dat . iets te duur in verhouding wat we op ons bord kregen

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is misschien wat oubollig maar het eten is top! En we vertoeven er heel graag. Ook hebben ze een gezellig terras voor in de zomer. Prima wijnkaart en heerlijk eten! Nooit teleurgesteld naar buiten gewandeld. Leuke ligging net tegen wandel en fietsgebied.

16 september 2017 beoordeeld

aperitiefje aan de toog, rustig afwachten en dan gezellig tafelen. mooie niet te grote kaart
met verrassende gerechten.lekkere wijnen.
leuke en vlotte bediening.

24 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant bezoeken we zeer frequent, omwille van de constante kwaliteit van de keuken, de zeer gemoedelijke ontvangst in een landelijke sfeer. Alles wat je hier bestelt, is gewoon uitstekend.

Reizigers die Taverne de Stal bekeken, bekeken ook

Brasschaat, Antwerpen
Brasschaat, Antwerpen

In Taverne de Stal geweest? Deel je ervaringen!