eDreams
Agoda.comUS$ 103
Beoordeeld op 11 december 2019

Restaurant
Top locatie ,
Zeer lekker en smakelijk eten en zeker voldoende
Borden mooi gepresenteerd
Verzorgd en een vriendelijke bediening
Het restaurant was al helemaal in de kerstfeest ,voelde heel warm en gezellig aan
Een aanrader

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ieder jaar gaan we met de groep op wandelweekend.
We kwamen terecht in Hotel Klokkenhof, niet echt wat je in de volksmond noemt een wandelhotel,maar toch gekozen voor de mooie omgeving.

Het hotel ligt normaal gesproken aan een drukke weg,
er waren nu herstel werkzaamheden,dus was het er rustig.

De kamers zijn goed,grote flatscreen,heerlijke boxsprings,prima badkamer.
Het ontbijt is goed,het avondeten wat wij hadden was in buffetvorm
( zoals afgesproken )is van uitstekende kwaliteit,kregen van de eigenaresse uitleg wat er zoal te eten viel... fantastisch.
Een goede kok.
Het restaurant zat dan ook iedere avond vol,waar je van de kaart bestelt.
De eigenaars zijn vriendelijk en oprecht.
Wij hebben genoten van een sportief en culinaire weekeindje.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 oktober 2019

Wat een ervaring. bij het binnen komen zien we dat er een kat in de keuken rond liep! het eten was zeer lekker en een mooi interieur. Maar daar blijft het bij. Mevrouw de bazin zeer direct en opdringerig en zeer onvriendelijk tegen het personeel. Ze vind het ook nodig om met lang haar door de zaak te huppelen en constant met haar handen door haar lange haren te zwieren en dan ook met haar handen u gekozen gerechten op te dienen (komt met haar handen aan de borden). zou zij ook zo huppelen in de keuken??? Personeel zijn zeer vriendelijke en behulpzaam zelfs voor de hond een bakje water gekregen (dikke pluim), jammer dat de eigenares dit niet respecteert en denkt dat ze knechten heeft. Want dan mag je zaak zo mooi maken dat je wild een lach mag er wel vanaf. En de barman was zeer verwelkomend.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 23 september 2019

Wij hadden een overnachting geboekt in dit hotel voor 3 kamers. De gelegenheid was een korte golftrip. Bij aankomst bleek dat de eigenaresse was vergeten onze bevestigde reservering in het reserveringsysteem te zetten. Het resultaat…..geen kamers beschikbaar. Het enige wat beschikbaar was en werd aangeboden was de overnachting in 3 ruimtes die omschreven kunnen worden als bezemkasten met een bed waarbij wij geen 3 maar 2 bezemkasten hoefden te betalen. Dat was voor ons onacceptabel. Het ligt in de verwachting dat in ieder geval de hoteleigenaresse er persoonlijk voor ging zorgdragen dat wij bij hotels in de buurt terecht zouden kunnen. Niets was minder waar. Via de frontoffice medewerker werd een soort van sorry uitgesproken en daarmee was de zaak afgehandeld. Even hadden wij het idee dat wij in een aflevering van Fawlty Towers waren beland. Top service van Charme Hotel & Restaurant Klokkenhof……..

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn net terug van een weekendje Klokkenhof . Vrijdagnamiddag kwamen we aan in het hotel en werden er vriendelijk onthaald door Mr. Geubels . We waren met 28 ex- klasgenoten , maar er was een probleem met één van de kamers . Dit werd in een mum van tijd door het personeel opgelost . Het avondeten was zeer lekker . Wij zaten met onze groep in een apart zaaltje .Het buffet de eerste avond was dik in orde en het diner aan tafel de volgende avond was eveneens lekker . Het continentaal ontbijt ( zoals vermeld in de map op de kamer ) is eigenlijk meer dan dat . Verschillende soorten brood, ontbijtkoekjes, yoghurt, vers fruit , vers fruitsap , fijne vleeswaren .... liggen klaar om verorberd te worden. Sommige kamers zijn niet zo groot en de badkamers wel wat klein , maar ze zijn zeer netjes en alles is aanwezig wat nodig is ( badjas incluis ) . De kamers bevinden zich op het gelijkvloers en de eerste verdieping . Er is een heel mooie tuin met speeltuin, , waar het bij mooi weer aangenaam vertoeven is . Er is ook een veranda voor en achteraan waar je 's avonds bij een glaasje nog even kan verpozen . Het hotel geeft een aangename , huiselijke sfeer weer . Dank aan iedereen die ons weekend succesvol maakte.

Datum van verblijf: september 2019