Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 14 november 2021

Dit was het lekkerste all you can eat buffet dat ik ooit heb gehad. Enorm veel keuze, alles vers, het fruit was zalig rijp. Het enige minpunt is dat de warme chocolademelk hooguit lauw is, maar toch nog lekker!!
Qua sfeer is het minder gezellig, de akoestiek in die zaal is zo slecht dat je bijna moet roepen naar je disgenoten.
De bediening is zeer vriendelijk en efficiënt!
We zullen zeker terugkomen, maar waarschijnlijk met oordopjes in.

Beoordeeld op 8 november 2021

Met onze kamer zijn wij zowel met de inrichting als de ligging in het hoofdgebouw zeer tevreden .
Het restaurant in het hotel is een echte aanrader ! Er is een zeer vakbekwaam en vriendelijk personeel .

Beoordeeld op 8 november 2021

Perfect. Niets anders over te zeggen. echt heel goed. Ik zalzeker nog eens komen. Nu moet ik minimal 200 tevens zetten.nvhhxyhvyjbcfttyy7886t4eert hfttyyyui7rezaassxghyujbvcxwdethjjvgfghhhyjjhffrtyujbvcc

Beoordeeld op 3 november 2021

zijn voor de 2 de maal in het hotel geweest naar aanleiding van een huizenjacht , het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , schone kamers en goede parkeergelegenheid ,elke wens wordt naar best vermogen ingewilligd . restaurant menu is goed en bediening - personeel top .ontbijtbuffet is ruim en de weekend brunch is een aanrader ; hebben ook een
all you can eat incl. dranken : was zeer goed en verzorgd ,
hotel is beslist een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 2 november 2021

Uitstekende invalide kamer zoals het hoort. Erg ruim en zeer praktisch ingericht.
Problemen tijdens het verblijf worden snel opgelost opgelost.
Vriendelijke medewerkers . Prima keuken. Al met al top hotel.

Datum van verblijf: oktober 2021