Gratis annuleren tot 31-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 29-10-21
Priceline
Hotels.comUS$ 98
eDreamsUS$ 93
Trip.comUS$ 114
Beoordeeld op 2 augustus 2021

top hotel alles naar wens lekker buffet super bediening top kamers top personeel aan fiets routes we komen zeker terug dank voor welkom drank en frigo met cola en spa alles top fiets stalling en oplaadpunt ok

Kamertip: hoofd gebouw
Beoordeeld op 2 augustus 2021

Top hotel zoals altijd met van der valk
Er zijn in nieuwe gebouw superior kamers zeer goed rustig gelegen
Niet ver van ontbijtzaal
De andere in het bijgebouw andere kant moeten nog vernieuwd worden
Liggen ook langs buiten om naar ontbijtzaal
Nieuw terras achteraan gezellig ,vooraan een beetje verouderd maar wordt vernieuwd

Datum van verblijf: juli 2021
Van der Valk hotel Dennenhof, General Manager van Van der Valk Hotel Dennenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Beste Anje501,

Hartelijk dank voor u feedback.
Wij kijken er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 30 juli 2021

Het is een knus hotel met goede keuken. We kregen een prachtige kamer in het hoofdgebouw met uitzicht op een prachtige tuin.
De omgeving is schitterend en met duidelijke fietsknooppunten routes te ontdekken.
Het is voor herhaling vatbaar.

Beste heer Zwarthoed,

Hartelijk dank voor u geweldige feedback!
Wij kijken er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 29 juli 2021

Ligging top, druk, heel jammer van het nachtlawaai.
Restaurant best wel ok, ook heel druk, menukaart echter oudbollig opgesteld en te weinig keuzemogelijkheden. Kamer was ok (oud gebouw links van het hotel), is zeker aan vernieuwing toe.

• Reistype: Reisde voor zaken
Van der Valk hotel Dennenhof, General Manager van Van der Valk Hotel Dennenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2021

Beste Marnix,

Bedankt voor de tijd die u genomen heeft om deze feedback te schrijven.

Er zijn 2 verschillende gebouwen.

In het hoofdgebouw zijn allemaal nieuwe, moderne kamers voorzien.

Echter is het bijgebouw al heel lang in gebruik en starten wij einde dit jaar de verbouwingswerken.

Deze kamers zijn inderdaad aan vernieuwing toe.

Op onze website kan u duidelijk het onderscheid in prijs en type terugvinden.

Dus graag raden wij onze nieuwe kamers aan voor uw volgende verblijf ;)

Kitty

Beoordeeld op 26 juli 2021

Kamer was verouderd. Waren wat mankementen in de gang en badkamer. Verder goed bed. Het ontbijt maakt veel goed, zeer uitgebreid en lekker. De service is ook top! Locatie is rustig en top voor uitstappen

Datum van verblijf: juli 2021
Van der Valk hotel Dennenhof, General Manager van Van der Valk Hotel Dennenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Beste,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om deze review te schrijven. Het doet mij plezier te lezen dat u heeft genoten van het heerlijke bed en onze ontbijt service!

We hebben uw bemerkingen doorgegeven aan het management. Graag verwelkomen wij u snel weer!