10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel oogt wellicht wat oubollig maar daar prik je snel door heen. We kregen bij aankomst een upgrade naar een grote suite, 2 verdiepingen met fijne bedden en ruimte om met vier personen te verblijven. De dame bij de receptie doet er alles aan om je blij te maken. Het zwembad is heerlijk, ruime afmeting en het barretje erbij is gezellig. We hebben 3 dagen in het restaurant gegeten. Lekker, betaalbaar en makkelijk. De eigenaar komt gezellig praatje maken, een echte familiesfeer.
Het hotel ligt in de bergen, het was met 40 graden te warm om te wandelen. Dan is de regio wel wat saai voor pubers.
Wij waren aaangenaam verrast en raden dit hotel zeker aan.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
8 oktober 2016 beoordeeld

Hier 4 nachten geslapen. Ruime kamer, met bubbelbad. Balkon waar je heerlijk kon zitten in de uren voor het diner. Goede bedden. En goede schoonmaak.
Alles ziet er goed onderhouden uit. Er wordt gewerkt met zonne-energie.
Zwembad: wel wat koud. Maar ligbedden, handdoeken en gelegenheid om wat te drinken.
Eten was prima en ruime maaltijden.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
9 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sa Muvara was het eerste hotel op onze rondreis in Sardinië. De ligging, het eten, de mensen waren overweldigend goed en zou de lat voor de daarop overnachtingen hoog leggen. Vreselijk mooi uitzicht vanaf het balkon van de nette en ruime kamer maakte het 3 heerlijke dagen ! Kortom een 10+ !

Verbleef: mei 2015
17 maart 2015 beoordeeld

Uitstekend hotel in het binnenland. Vooral de kamers met balkon en zicht over het dal zijn aan te bevelen. Inrichting met sfeervolle authentieke details. Zeer behulpzaam personeel en een prima buiten zwembad met zonneterras en aangrenzende bar met terras. Een beter hotel om de binnenlanden van Sardinië te ontdekken vindt je niet snel.

Kamertip: Boek een kamer met een groot balkon. Die kamers zijn zeer ruim.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
14 juli 2013 beoordeeld

In het hart van Sardinië - Aritzo - staat iets buiten het dorp dit charmante hotel, met een mooie tuin.
Grote kamers met een mooi balkon, erg vriendelijke mensen, héérlijk eten op het terras van het restaurant. We waren op doorreis naar het zuiden en hebben hier maar 1 nacht geboekt, maar hadden er gemakkelijk langer kunnen blijven.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner