“Vakantie met een ster in Toscane”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Zwolle, Nederland
Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Vakantie met een ster in Toscane”
Beoordeeld op 18 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Het appartement is gelegen tegen de heuvel en geeft een prachtig uitzicht op het Toscaanse landschap. De inrichting van het appartement is stijlvol en passend bij het beeld dat je hebt bij een Podere.
Wat deze plek extra bijzonder maakt is de enorme gastvrijheid en gezelligheid van Truus en Luc. Zij stellen alles in het werk je een heel fijn verblijf te bezorgen en dankzij hun tips zijn wij op plaatsen en in restaurants geweest die wij anders over het hoofd hadden gezien omdat ze niet in "de boekjes" staan.
Wat ons betreft een echte aanrader.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
20 jul 2018
Dank jullie wel Ingrid & Annemarie, ook leuk dat jullie onze tips van harte hebben genomen en genoten hebben van de restaurantjes, die wij allemaal kennen ! Wij houden er ook van hoor. Nog bedankt van jullie bezoek aan ons en wie weet, tot ziens ( hopen wij ). Truus den Luc
Karen H
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Weer geweldig!”
Beoordeeld op 17 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Vorig jaar 10 dagen verbleven in appartement Bosco en omdat het zo goed bevallen was/is zijn we teruggekomen. Geen spijt. Wederom een heel fijn verblijf gehad en weer veel tips en gezelligheid van Luc en Truus. We hebben een heerlijke vakantie gehad, veel gezien en heerlijk aan/bij het zwembad gelegen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
20 jul 2018
Ja Karen, dit was weer de tweede maal en weer waren jullie bijna iedere dag op pad, ontbijten daar, koffie drinken weer ergens anders en dorpen kijken, de kilometers zitten er weer op. Samen met je vriendin Marja alles ontdekken. Volgens mij weten we nog wel een aantal geheimpjes, maar die vertellen we jullie, hihi de derde keer wel, lieve groeten Truus en Luc.
Bianca d
Westzaan, Nederland
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastisch”
Beoordeeld op 27 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Wat een heerlijke vakantie !. Wij hadden appartement Bosco. Een mooie grote woonkamer van alle gemakken voorzien. Een keuken met vaatwasser. Een ruime slaapkamer met airco. Een grote badkamer met inloopdouche. Een terras met stoelen, tafel en parasols. En een adembenemend uitzicht. Een groot zwembad met ligbedden, stoelen en parasols. De eigenaren Lucas en Truus zijn erg vriendelijk en geven je tips voor uitstapjes en om uit eten te gaan. Wij komen hier zeker terug !

28 jun 2017
Dankk jullie wel voor deze mooie review, Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad, zeker leuk om jullie terug te zien, dank Rob & Bianca.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren