“Fantastisch”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Fantastisch”
Beoordeeld op 27 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Wat een heerlijke vakantie !. Wij hadden appartement Bosco. Een mooie grote woonkamer van alle gemakken voorzien. Een keuken met vaatwasser. Een ruime slaapkamer met airco. Een grote badkamer met inloopdouche. Een terras met stoelen, tafel en parasols. En een adembenemend uitzicht. Een groot zwembad met ligbedden, stoelen en parasols. De eigenaren Lucas en Truus zijn erg vriendelijk en geven je tips voor uitstapjes en om uit eten te gaan. Wij komen hier zeker terug !

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
28 jun 2017
Dankk jullie wel voor deze mooie review, Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad, zeker leuk om jullie terug te zien, dank Rob & Bianca.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren