“Chagrijnig en ongeïnteresseerd personeel en matig eten”
Beoordeling van Hotel Ristorante Caravella

Hotel Ristorante Caravella
Geclassificeerd als nr. 26 van 35 Restaurants in Deiva Marina
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Onze ober liep liever niet over het terras en stond graag te roken met andere mensen en als we hem bij onze tafel zagen om eten te droppen kon er nog nieteens het fatsoen van een ‘prego’ af. De andere ober was ietsjes vriendelijker maar commandeerde vooral graag. Het eten was helaas ook erg saai en zout. Om van de droge broodjes die op je tafel gekwakt werden maar te zwijgen, maar dat is hier blijkbaar in veel restaurantjes de standaard. Ik zou in ieder geval aanraden om naar een van de andere tentjes te gaan met prima eten en vriendelijkere mensen

Datum van bezoek: september 2019

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was niet lekker, het werd opgediend door ongeïnteresseerd obers. Het was fantasieloos op het bord gekwakt en het koste veel meer dan het waard was.

Datum van bezoek: juli 2016
3 juli 2016 beoordeeld

Alleen de locatie is goed: mooi uitzicht over de zee. Maar het eten was zeer ondermaats, en de prijzen die ze ervoor rekenen zijn aan de hoge kant.

Datum van bezoek: juni 2016
31 augustus 2015 beoordeeld

Sluit mij aan gelijkaardige beoordelingen. Mooi uitzicht maar een vreselijk restaurant.
Alles, van het begin tot het einde, was beneden de verwachtingen. Verkeerde volgorde van gerechten, zeer matig van kwaliteit, pizza met wortelen, bestelde frietjes nooit gekregen enz.......
Bij het betalen ons ongenoegen gemeld, maar zelfs dat maakte geen indruk.
Maar een advies: te mijden

Datum van bezoek: juni 2015
6 augustus 2014 beoordeeld

Bestelden biefstuk, kregen kotelet, wat men biefstuk bleef noemen. service supersloom, kregen geen aandacht

Datum van bezoek: juli 2014

Reizigers die Hotel Ristorante Caravella bekeken, bekeken ook

Deiva Marina, Italiaanse Riviera

In Hotel Ristorante Caravella geweest? Deel je ervaringen!