“Een ontdekking! En wat een kader!”
Beoordeling van L'O des sources

L'O des sources
Reserveren met
L'O des sources is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Montbrun-les-Bains
Keukens: Frans, Wijnbar
12 september 2017 beoordeeld

Donderdag 7 september, dit was prijs kwaliteit echt wel een aangename avond.
Als Belg zie je wel eerst en vooral de verschillen met wat we in eigen land gewend zijn, ook in andere zaken moeten vaststellen dat de Franse stijl anders is.
Bij het aperitief een lekkere tapenade & geen assortiment van hapjes, maar bij het menu schrik je dan weer van hun veelzijdigheid.
Bij ons: beperkt aanbod, graag gans het gezelschap hetzelfde, hier is je keuzemogelijkheid zowat onbeperkt, meerdere menu's, telkens keuze uit verschillende voor en hoofdgerechten & dan nog mag je gerust een gang uit andere menu kiezen om jou droomcombinatie waar te maken.
En toch, alles loopt o zo vlot.
Goede aangepaste wijnen per gerecht kwamen we op ons weekje in de buurt van de Ventoux niet tegen, dan maar de raad van de Jean-Michel gevraagd om ons flesje aan te bieden waar we alle vier tevreden konden mee zijn. Altijd beetje gevaarlijk in zaak die je niet kent, maar bij de Crozes-Hermitage aan rond de €32 voelden we ons zeker niet bedrogen... ook niet bij het tweede flesje. Het wijnaanbod is daar trouwens heel mooi en gevarieerd, alles kan nog eens ter plaatse aangeschaft worden.
Hmm, zelfs eentje waar ik mooie jeugdherinneringen aan heb: de Chateau Montus van Alain Brumont stond daar te blinken in enkele kistjes.
De dames nog een koffie, de heren op voorstel van Jean-Michel toch maar nog even een lekkere rum geproefd & dan als laatsten van de zaak huiswaarts ;)
Dit was duidelijk goede voorbereiding. Paar glaasjes water voor het slapen & volgende dag als oudste van de hoop, bijna 53, de vriendjes vrij vlot uit het wiel gereden op de zwaarste Ventoux dubbel: Bedoin & Malaucene.
Het leven kan zo zalig zijn met zulke ontdekkingen!
4 personen, €227 in totaal, dit vond ik echt wel zijn geld waard

Schrijf een beoordeling

26 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk is het kader waarin deze mensen hun restaurant ingebouwd hebben. Het ligt naast de termen van Montbrun-les-Bains. Rustige omgeving. Mooi gebouw.Plezierig om hier bij mooi weer te kunnen genieten van de immense, wijdse omgeving , tussen de bergen van Montbrun. Het eten, want hier gaat het toch om : zeer lekker. Personeel vriendelijk. Er is ook wijnverkoop en een paar Provençaalse zaken worden te koop aangeboden. Wij komen terug Jean-Michel.

9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie gelegenheid lekker eten ..heel rustig slapen op een kasteel met studio s en appartementen en mooi park

30 juli 2016 beoordeeld

Reeds derde jaar dat we hier komen om te lunchen. Het blijft een eenvoudige en zeer lekkere keuken ! Ook de wijn (welke kan aangekocht worden) is zeer lekker. Verder kan men er typische zaken van de Provence aanschaffen (zoals lavendelzeep enz....).

15 juli 2016 beoordeeld

Ik kan het alleen maar mensen aanraden. De bediening is zeer vriendelijk, de verschillende menu bieden voor ieder wat wils. Ook het uitzicht is onvergetelijk. Gewoon de perfecte plaats om culinair verwend te worden

Reizigers die L'O des sources bekeken, bekeken ook

Montbrun-les-Bains, Drome

In L'O des sources geweest? Deel je ervaringen!