“Enorme inspanningen van Jean-Michel en Ludovic.”
Beoordeling van L'O des sources

L'O des sources
Reserveren met
L'O des sources is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Montbrun-les-Bains
Keukens: Frans, Wijnbar
26 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk is het kader waarin deze mensen hun restaurant ingebouwd hebben. Het ligt naast de termen van Montbrun-les-Bains. Rustige omgeving. Mooi gebouw.Plezierig om hier bij mooi weer te kunnen genieten van de immense, wijdse omgeving , tussen de bergen van Montbrun. Het eten, want hier gaat het toch om : zeer lekker. Personeel vriendelijk. Er is ook wijnverkoop en een paar Provençaalse zaken worden te koop aangeboden. Wij komen terug Jean-Michel.

9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie gelegenheid lekker eten ..heel rustig slapen op een kasteel met studio s en appartementen en mooi park

30 juli 2016 beoordeeld

Reeds derde jaar dat we hier komen om te lunchen. Het blijft een eenvoudige en zeer lekkere keuken ! Ook de wijn (welke kan aangekocht worden) is zeer lekker. Verder kan men er typische zaken van de Provence aanschaffen (zoals lavendelzeep enz....).

15 juli 2016 beoordeeld

Ik kan het alleen maar mensen aanraden. De bediening is zeer vriendelijk, de verschillende menu bieden voor ieder wat wils. Ook het uitzicht is onvergetelijk. Gewoon de perfecte plaats om culinair verwend te worden

24 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met veel plezier wederom hier gegeten. De menu's zitten origineel in elkaar. Het is eenvoudig gerechten uit verschillende menu's te combineren. Wijnkaart is uitgebreid. Kan ook wijn voor thuis kopen. Hiervoor zijn we dan ook nogmaals terug geweest.

Reizigers die L'O des sources bekeken, bekeken ook

Montbrun-les-Bains, Drome

In L'O des sources geweest? Deel je ervaringen!