“Lekkere keuken”
Beoordeling van L'O des sources

L'O des sources
Reserveren met
L'O des sources is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Montbrun-les-Bains
Keukens: Frans, Wijnbar
30 juli 2016 beoordeeld

Reeds derde jaar dat we hier komen om te lunchen. Het blijft een eenvoudige en zeer lekkere keuken ! Ook de wijn (welke kan aangekocht worden) is zeer lekker. Verder kan men er typische zaken van de Provence aanschaffen (zoals lavendelzeep enz....).

15 juli 2016 beoordeeld

Ik kan het alleen maar mensen aanraden. De bediening is zeer vriendelijk, de verschillende menu bieden voor ieder wat wils. Ook het uitzicht is onvergetelijk. Gewoon de perfecte plaats om culinair verwend te worden

24 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met veel plezier wederom hier gegeten. De menu's zitten origineel in elkaar. Het is eenvoudig gerechten uit verschillende menu's te combineren. Wijnkaart is uitgebreid. Kan ook wijn voor thuis kopen. Hiervoor zijn we dan ook nogmaals terug geweest.

23 augustus 2014 beoordeeld

Wanneer u naar dit restaurant komt kan ik alleen maar een menu aan raden! Door de grote keuze aan voorgerechten en hoofdgerechten is er voor iedereen wat wils! Denkt u dat uw kind niets zal kunnen eten, dan hebt u groot ongelijk! Door het menu d'enfant is er iedere week iets anders op de maat van kinderen! De gerechten zijn van begin tot eind mooi gepresenteerd en top van smaak. Door de toch wel lage prijs en de hoge kwaliteit van de gerechten kan ik dan ook niets anders aanbevelen aan mensen die verblijven in het zuiden van frankrijk! Ook niet te negeren is de gezellige sfeer en goede bediening van het restaurant. En het panoramische zicht op de Mont Ventoux is magisch! Een restaurant dat gebruik maakt van streekgerechten!

Meer moet dit niet zijn!!!
Ps: iedere dinsdag is er door happy hour 10% korting

• Sfeer
15 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig gelegen restaurant op het domein van het Chateau des Gispieres in Montbrun les Bains. De kok heeft nog een restaurant met vermelding in de Guide Michelin, waar dit restaurant absoluut niet voor onder doet. Een fijne Franse keuken (heerlijke escargots) en zeer goede wijnkaart. Menu's zijn er vanaf €12,50 tot €37,-. Een aanrader!

Reizigers die L'O des sources bekeken, bekeken ook

Montbrun-les-Bains, Drome

In L'O des sources geweest? Deel je ervaringen!