“Magisch kasteel”
Studio L’Adoration, een romantisch vakantieverblijf in een bijzonder kasteel in hartje Provence
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Marijke v
1 beoordeling
“Magisch kasteel”
Beoordeeld op 11 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

Wat een magisch plekje is dit. Wij waren op zoek naar een plek met rust (ik) en activiteit (manlief) en dat hebben we gevonden. In het heerlijke, super verzorgde Studio l’adoration appartement, maar ook daarbuiten. Op een steenworp afstand van het idyllische dorpje Mont Brun en vlakbij de Mont Ventoux.
De omgeving is prachtig met lavendelvelden en geheime dorpjes, beekjes en wandelroutes. De marktjes een genot, authentiek en betaalbaar. Je hoeft het kasteelterrein niet af om een heerlijke vakantie te hebben, maar een kleine klim omhoog in het dorp levert je een drankje (of ijsje) op met Franse live muziek....ik zeg doen! Grtz! Martijn & Marijke (beiden 43 jaar)

Datum van verblijf: mei 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Saskia W
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Prachtige studio in idyllisch chateau!”
Beoordeeld op 11 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit prachtige chateau. Geweldig mooi ingerichte studio in Franse stijl met oog voor detail. Het chateau is heerlijk rustig gelegen in een prachtig park met zwembad. Op loopafstand van een authentiek dorpje met prachtige hoekjes en mooie vergezichten.
We zijn hier heerlijk tot rust gekomen.
Maar ook in de buurt is genoeg te bezoeken, zoals Avignon, Gordes en de Mont Ventoux.
We gaan dit zeker binnenkort nog eens overdoen.
We kunnen een verblijf in Studio l'Adoration aan iedereen aanbevelen, die houdt van het echte Franse leven!

Datum van verblijf: mei 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren