“Prachtige sfeervolle oude villa met een hartelijk ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven
Overzicht
Villa -
3 slaapkamers, 1 badkamer, met plaats voor 6 gasten
Putignano, Province of Bari, Apulië (Puglia)

Reizigersbeoordelingen

Uitstekend - gebaseerd op 1 beoordeling
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Ed Z
1 beoordeling
“Prachtige sfeervolle oude villa met een hartelijk ontvangst door Rosa”
Beoordeeld op 21 augustus 2015 voor een verblijf in augustus 2015

Het was even zoeken maar we vonden de villa een paar kilometer buiten het centrum van Putignano. hier werden we zeer hartelijk ontvangen door gastvrouw Roza. Het huis is zeer authentiek en ademt in alles de sfeer van het oude Italië uit. Alleen even uitkijken met door het poortje rijden dit is erg smal. Ik had zo al na een uur en flinke kras op mijn huurauto. Villa Marea is een prima uitvalsbasis om de streek te verkennen en ligt op 60 km afstand van het vliegveld. Ook is Roza een geweldige kokkin die op vraag graag haar gasten wil verwennen met typische gerechten uit de streek.
Een echte aanrader.

Reisgroep: Overige
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren