Hotel Eden Park by Brava Hoteles(Riudellots de la Selva)
bedfinder
  • Gratis internet
Hotel Vilobi(Vilobi d'Onyar)
  • Restaurant
Hotel Camiral(Caldes de Malavella)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 245 per nacht.

LaVida Hotel(Caldes de Malavella)
Zie aanbieding
Hotel Balneario Vichy Catalan(Caldes de Malavella)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Hostal Esteba(Caldes de Malavella)
  • Gratis parkeren
Hotel Balneario Prats(Caldes de Malavella)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 106 per nacht.

B&B Hotel Girona 3(Salt)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Girona Aeropuerto(Riudellots de la Selva)
TripAdvisor
30 april 2017 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt omdat het dichtbij de luchthaven ligt. We werden met gratis shuttle van de luchthaven gehaald (we kwamen met bus uit Barcelona aan) en de volgende ochtend ook weer gebracht. Ideaal.
Kamers zijn modern ingericht.
Helaas is het binnenbad voor kinderen alleen toegankelijk tussen 2 en 3 uur (inclusief badmuts). Dat was voor ons echt een minpunt, want de kinderen hadden zich verheugd op het zwemmen. Het buitenbad was op dit moment nog te koud. In de zomermaanden zal het hier wel heerlijk zijn. Staan veel ligbedden en ook veel parasols.
Onze kamers lagen aan de weg kant (29 en 30). Je hoort het verkeer en evt ook het parkeren van auto's en vrachtauto's. Wellicht een kamer aan de binnenzijde van het hotel beter.
In het hotel kun je ook lunchen en dineren, drankje halen bij de bar. Verder is er in deze omgeving niets. Het niveau van het eten is van een laag niveau.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel chiquer dan de prijs deed vermoeden. De foto's op de website zijn representatief voor wat je aantreft. Maar 10 minuutje lopen van het vliegveld. Uiteraard hebben ze ook een shuttle. Enige puntje van kritiek is misschien het restaurant. Het restaurant is een beetje achtergebleven op de rest.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
26 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel met fijn groot buiten zwembad en een binnen zwembad met allerlei bubbelfuncties. Het woord spa is overdreven maar leuk en fijn om even in te ontspannen. Helaas konden wij tussen de middag er niks eten en drinken (drinken wel in automaat verkrijgbaar) maar geen bar open. We werden doorverwezen naar restaurant El Mirador (groot terras in de zon met uitzicht op vliegveld. Leuk voor de kids. Er is daar ook mini speeltuin) daar erg lekker gegeten. Zeker aan te raden. Rij richting het rental cars bord bij rotonde vliegveld en ga dan rechts ipv links. Slechte weg naar boven (staat groot rood bord).

Kamers hotel zijn netjes en je krijgt gratis groot badlaken. Badmutsje is verplicht in spa en kost 3 euro.

Mooi en net hotel. Incl. Pendeldienst en bushalte voor de deur. Wij hebben er niet gegeten. Zie hierboven.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ansich is keurig met veel faciliteiten.
Het eten daarentegen is van laag bistro niveau en dat had ik niet verwacht in een 4 sterren hotel. Voor Nederlandse begrippen het betere café werk, maar daar betaal je wel 15,- voor. Goed om te slapen, maar eet ergens anders!

Verbleef: september 2016
3 augustus 2016 beoordeeld

Hotel vlak bij de luchthaven (750m) met gratis shuttle. Groot buitenzwembad, binnenzwembad met welness en fitnes. Moderne kamers, geluidsdicht, goede douche en bed, detail: radiobediening in badkamer en aan bed. Diner was verzorgt en aan redelijke prijs (18€ voor 3-gangenmenu).

Kamertip: geen speciaal advies
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner