Beoordeeld op 18 september 2018

Goed hotel nabij AirPort girona
Konden om 11.00 direct op kamer en zodoende nog paar uur aan onze laatste vakantie dag toevoegen
Zeer vriendelijke staf zeer behulpzaam tav regelen maaltijden taxi etc buiten de normale tijden om
Maaltijden voor dergelijk hotel bijzonder goed en smaakvol
Kamers iets gedateerd maar voldoende
Fijn zwembad en fijne tuin

Datum van verblijf: september 2018
BravaHoteles, Director General van Hotel Eden Park by Brava Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Dear Monique,

We really appreciate your comment about your stay in our hotel. We are really glad to read that you enjoyed your holidays with us and we will be very happy to welcome you at our hotels in the future.
Thank you for trusting us.

Best Regards,

Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

goed goed hotel voor overnachting. goed bed, mooie lokatie. vriendelijk personeel. wel beter hotel gehad maar zeker slechtere gehad. leuk drie gangen menu geen top klasse gewoon ,betaalbaar en waar voor je geld. ga zeker nog een keer gebruik van maken.

Datum van verblijf: juli 2018
BravaHoteles, General Manager van Hotel Eden Park by Brava Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Dear Guest,

Thank you very much for reviewing positively your stay in our hotel. Comments like yours we like and we hope to see you soon again in our hotels. We will work hard in order to be able to cause the same positive sensation.

Thanks for your confidence,

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Op doorreis 1 nacht verbleven. Verouderde kamers! Badkamer niet proper, schimmel in douche, dikke laag stof op de nachtkastjes en de douche verstopt. Wel heel vriendelijk ad receptie en bar en drankjes en eten heel goedkoop. Hebben dit alles vermeld en excuseerden zich. Plannen dit hotel nooit meer als tussenstop.

Datum van verblijf: juli 2018
BravaHoteles, Director General van Hotel Eden Park by Brava Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Dear NC,

Thank you for leaving your reviewing your stay in our hotel. Opinions like yours are of great help for us, and they encourage us to work harder to offer a pleasant stay to each of our guests. We would be very happy to welcome you at our hotels on another occasion.

Thank you for your trust and best regards,

Beoordeeld op 3 augustus 2017

Proper en net hotel naast de snelweg ap7.Goede bedden en een nieuwe badkamer.
ontbijt perfect.Lunch en dinner is iets minder weinig keuze.Geen restaurants in de buurt op wandelafstand.Mooi zwembad en grote afgesloten parking.Dit is een oud novotel dat volledig gerenoveerd is..

Kamertip: kamers gelijkvloers
Datum van verblijf: juli 2017
BravaHoteles, Director General van Hotel Eden Park by Brava Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Dear Patrick,

Thank you for trusting us.

Best Regards,

Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima schoon en net gerestaureerd hotel met zwembad. Beetje moeilijk te vinden. Van de snelweg af, tol door en als je de rotonde bijna rond rijdt dan zie je het bord pas. Kijk uit dat je er niet voorbij rijdt want anders zit je weer op de snelweg terug:-)
Jammer was dat het restaurant niet open was dus na een lange rit moesten we nog naar een restaurantje rijden. We kregen het adres van restaurant El General in Aiguaviva. Was een leuk Spaans restaurantje, maakte het weer goed.

Datum van verblijf: juli 2016