Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Villa Moncoeur is een waar paradijsje! Prachtige villa, mooi landgoed, heerlijk zwembad en comfortabele kamers. De eigenaars, Caroline en Rob zijn schatten, zo lief! Ze hebben een zeer persoonlijke benadering en zorgen ervoor dat niets ontbreekt tijdens jouw verblijf. Ze maken heerlijke maaltijden, hebben hele lekkere wijnen en goede koffie. Elke dag tips om de prachtige omgeving te ontdekken, te voet, per fiets of auto. Ze denken aan alle kleine details om jouw vakantie zorgeloos en zeer relaxed te laten verlopen. Tv buiten voor F1, drankje aan zwembad met zoutje, sfeervolle Franse muziek als je naar ontbijt loopt.. etc... te veel om op te noemen. Door de ruimte, rust en zeer goede hygiëne hebben we ons geen moment zorgen gemaakt over Corona. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Op onze rondreis in de Vogezen 2 dagen in Villa Moncoeur verbleven; echt gastvrij ontvangen door Rob en Caroline met een verkoelend wijntje op het terras; in avond heerlijk gegeten. Villa Moncoeur is de ideale uitvalsbasis voor tochten in de prachtige Vogezen. Rob legt graag uit wat de mooiste plekjes zijn. Caroline geeft aan welke lekkere streekgerechten er zijn. Kortom; we komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 11 november 2019

We werden zeer hartelijk ontvangen door de nieuwe eigenaren Rob en Caroline. De openhaard brandde gezellig in een prachtige ruime hal met een geweldige luie trap. De slaapkamer was ontzettend ruim, evenals de badkamer met ligbad (we hadden kamer 2, l'Hirondelle). Beddengoed en handdoeken, alles was schoon en fris. We hebben 3 avonden mogen genieten van de kookkunsten van onze gastvrouw en gastheer. Het ontbijt was prima met zacht gekookt eitje. Je kon meer vragen als je wilde. De koffie was goed. We hebben erg fijn gewandeld in de omgeving. Rob wist ons mooie plekken aan te raden. Wat ook leuk is is dat de villa vlakbij het stadje Remiremont ligt, op loopafstand.

Kamertip: Kamer 2 was super, met een mooi ligbad! kamer 1 heeft nog een extra ruimte om te zitten.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Op terugreis van Zwitserland naar Nederland was dit een mooie plek voor een tussenstop. Een erg mooie B&B gerund door een Nederlands echtpaar die het met zeer veel gevoel voor smaak hebben verbouwd en ingericht en die heerlijk voor je koken 's avonds als je dat wil. Dat is zeker een aanrader. Remiremont is een relatief klein dorp waar je prima terecht kunt voor een klein hapje en borreltje.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Villa Moncoeur ligt mooi en rustig gelegen net buiten (op wandelafstand van) het mooie stadje Remiremont. Maud en Jan Peter kunnen uitstekend koken en kennen alle bezienswaardigheden, wandelingen en weggetjes in de gehele omgeving. Jan Peter geeft prima tips en dito kaarten voor wat je wilt bezoeken of waar je wilt wandelen en hoe er het beste te komen (leukste route)

Datum van verblijf: oktober 2018