“Heerlijk appartement in hartje natuurgebied”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
EAMZandt
1 beoordeling
“Heerlijk appartement in hartje natuurgebied”
Beoordeeld op 20 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Paar daagjes in Mas Mialou verbleven, we hadden er nog wel een paar dagen aan vast willen plakken. De Nederlandse eigenaren (Renee en Kees) maken er met hun schattige kinderen Mia en Lou een warm welkom van in hun prachtig, kasteelachtig pension. Dorpje Saint Jean du Gard is een pareltje in de groene Cevennes, waar je kunt wandelen, fietsen of lekker relaxen bij de rivier. Een aanrader!

22 mei 2019
Bedankt en erg leuk te horen dat je een fijne tijd hebt gehad bij ons. Wij vonden het heel erg gezellig!
Tot volgend jaar!!
Simone v
“Waanzinnig”
Beoordeeld op 14 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Dít is Frankrijk op zijn best. Je kijkt je ogen uit in de prachtige omgeving. Rij de oprijlaan aan Le Rhode af en je staat oog in oog met Mas Mialou. Een plek waar je blijft ontdekken en waar je zo hartelijk en warm door Kees, Renee, Mia en Lou wordt ontvangen dat je wel móet terugkomen.

Je leeftijdgroep 25-34
22 mei 2019
Dank je wel. We vonden het heel erg leuk om jullie te ontvangen en kijken nu al uit naar volgend jaar :-)
Paradise0 ...
1 beoordeling
“Sfeervolle kamers in een groene en rustige omgeving”
Beoordeeld op 13 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Zeker in de lente een mooie plek, in bosrijke, heuvelachtige omgeving. Om de hoek veel voorzieningen zoals supermarkt, restaurantjes. Je kunt hier prima op de racefiets stappen en daarna een lekker wijntje of biertje drinken op het terras of in de tuin van Mas Mialou. Gastvrouw- en heer Kees en Renée zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt. Bonus voor de kids: stoomtrein die langs Mas Mialou rijdt.

13 mei 2019
Bedankt! Het was ontzettend leuk om jullie te mogen ontvangen in Mas Mialou!!!
Hopelijk tot een volgende keer!
Arjen M
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mooi ruim appartement in een prachtige omgeving”
Beoordeeld op 30 januari 2019 voor een verblijf in november 2018

Het appartement van Masmialou waar wij verbleven was ruim, schoon en zeer verzorgd. Gelegen aan de rand van het dorp waan je je al in de natuur terwijl alle faciliteiten (Saint-Jean du Gard incl. supermarkt dichtbij zijn. De eigenaren weten een hele fijne huiselijke sfeer te creëren en zijn zeer hulpvaardig in alle opzichten. De omgeving (Cevennen) is prachtig en leent zich uitermate goed voor zowel lange wandelingen als lekkere ontspanning in een van de nabije dorpjes. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: november 2018
30 jan 2019
Bedankt Arjen en Ellen! Het was met groot plezier om jullie te ontvangen!! Hopelijk zien we jullie in april weer terug als alles weer in bloei staat :-)
Willempie ...
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Genieten van het mooie Frankrijk”
Beoordeeld op 29 januari 2019 voor een verblijf in oktober 2018

Mooie en rustige locatie! Het appartement is top en schoon en Kees & Renee zijn erg gastvrij! Ik kom graag nog eens terug om de mooie plekjes van Frankrijk te ontdekken...

Datum van verblijf: oktober 2018
30 jan 2019
Bedankt!! We zien jullie graag weer terug!! En vergeet je fiets dan niet. Prachtig gebied om op de fiets te ontdekken :-)
Ronald O
“Relaxte vakantie”
Beoordeeld op 29 januari 2019 voor een verblijf in september 2018

Nog nooit zo'n relaxte vakantie gehad. Zeer mooi appartement aan de rand van het dorp. Ziet er zeer mooi en schoon uit en je kan lekker koken in je eigen uitgebreide keuken. Super mooie omgeving waar je ook met kinderen van alles kunt doen. Met de auto ben je in een uur aan de Middellandse Zee.
Niet te vergeten zijn de hosts die zoooo aardig zijn.
Ik ga hier zeker nog een keer naar terug.

Datum van verblijf: september 2018
30 jan 2019
Bedankt Ronald!! We wachten met smart op je volgende reservering!! Super leuk als we je weer mogen ontvangen!!
Jerry H
1 beoordeling
“Helemaal top: rust, geweldige omgeving, supermooi appartement”
Beoordeeld op 29 januari 2019 voor een verblijf in december 2018

Het appartement van Kees en Renee is simpelweg top. Mooie keuken, mooie kamers, mooi afgewerkt, rustig, schoon, echt niks op aan te merken. Het appartement ligt in een huis aan de rand van het dorp, waardoor je het idee hebt dat je echt in de Cevennen bent. Het uitzicht is ook fraai, het dorpje is leuk en levendig, zelfs tijdens de kerstvakantie. Wij komen hier van de zomer zeker terug!

Datum van verblijf: december 2018
29 jan 2019
Dank je wel Jerry! Het was een genoegen om jou en je gezin te mogen ontvangen bij ons!!
Wij zouden het hartstikke leuk vinden om jullie deze zomer weer te mogen ontvangen bij Mas Mialou!! Tot binnenkort!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren