“Prachtige cortijo met schitterende uitzichten.”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van CORTIJO HUERTA LA CASA

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
30 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Prachtige cortijo met schitterende uitzichten.”
Beoordeeld op 23 mei 2018 voor een verblijf in juli 2017

We hebben hier met ons gezin drie weken een fantastische vakantie mogen beleven.
Het huis is prachtig en typisch Andalusisch ingericht en heeft heerlijke terrassen met sublieme uitzichten over de bergen en het lieflijke stadje Ojen.
Het laatste stuk autorijden naar de cortijo is avontuurlijk te noemen maar zeker te doen.
De stranden van oa Marbella liggen binnen half uurtje autorijden.
Jose,en zijn familie zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het enige punt wat ons wat tegen viel was dat het appartement beneden niet was schoongemaakt en de omgeving van het zwembad gaf een wat groezelige aanblik.
Het zwembad was pico bello schoon!
Wij vonden de natuurlijke tuin achter de barbeque erg spannend en leuk met achterin grote kippen in hun hok.
De zoon van de eigenaar heeft een gezellige bar op een van de pleintjes in Ojen waar je heerlijk kunt eten.
Cortijo La huerta la casa is een aanrader.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren