Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

vanaf US$ 86,00
vanaf US$ 69,58
vanaf US$ 17,64
Beoordeeld op 26 september 2019 via mobiele applicatie

Je kan alleen met een gids het terrein op. Dat is ook wel fijn, want dan zie je ook echt wat het is. Beetje uitleg erbij zorgt dat het gaat leven.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 15 september 2019

Het bezoek is een aanrader. Opgelet! Je kan de site niet bezoeken zonder gids (na ons bezoek begrepen we ook waarom) en dus moet je rekening houden met de taal en de uren van de gidsbeurten. De toiletten vind je niet bij de plaats waar je je toegangskaartje koopt, wel aan de overkant van de straat. Een logica die wij zo niet meteen konden volgen...

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

De bouwwerken van Nuraghe zijn erg indrukwekkend. Ongelooflijk dat ze dit in 1200 - 1800 v Chr konden bouwen. We hadden voor €12,-pp een gids. We kregen voor dat geld iets te weinig uitleg over de Nuraghe’s. Los van dat was het zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Een bezoek meer dan waard. Onder leiding van een gids bezoek je de Su Nuraxi. Parkeergelegenheid is voor 'de deur'. Op warme dagen vroeg gaan want je ontloopt niet alleen de drukte maar ook de toenemende warmte. Goed schoeisel raden wij eveneens aan.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 8 januari 2019 via mobiele applicatie

Het lag niet helemaal op de route, maar we waren wel heel nieuwsgierig, achteraf het omrijden volledig waard! Een prachtige historische plaats en een waanzinnig mooi voorbeeld van een Naraghe, waarvan enr rond de 7000 zijn op Sardinie (overigens ook alleen op Sardinie). We hadden een vriendelijke goed Engels sprekende gids en we mochten ook echt in het bouwwerk!!

Datum van activiteit: januari 2019
Fondazione_Barumini, Responsabile relazioni con la clientela van Su Nuraxi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Thanks for your positive review!

Best regards,
Fondazione Barumini Sistema Cultura