Beoordeeld op 5 september 2019

We waren hier met vouwwagen, dat was geen probleem. De meeste plekken hadden schaduw, wij helaas niet. De meeste bezoekers hadden caravans met airco, dat hadden wij dus ook niet... Veel en dankbaar gebruik gemaakt van het geweldige zwemcomplex. Ook verder veel te doen op de camping, al dan niet met animatieteam. Bijvoorbeeld ook midget golven, tafeltennis, game room, of fietsen of wandelen in de schitterende omgeving. Wees er op verdacht dat wilde zwijnen 's nachts de camping over kunnen struinen. Niet gevaarlijk maar vooral veel herrie als je per ongeluk nog afval buiten laat liggen...
Personeel spreekt deels ook Nederlands, zelfs als je 's nachts de bewaking belt om te vragen of ze de wilde zwijnen weg willen jagen.
Ook goede faciliteiten zoals restaurant, bar, snackbar, en (best betaalbare!) supermarkt. In principe alles om de camping niet af te hoeven. Al dat zou een gemis zijn voor al het moois dat de omgeving te bieden heeft.

Kamertip: Voor- en naseizoen aanzienlijk goedkoper. Maken kosten niet uit, er zijn ook kampeerplaatsen met eigen sanitair en/of jacuzzi, of huisjes.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Mooie camping en omgeving.
Monaco, Saint Tropez, Cannes, en Port Grimaud zeer de moeite waard om te bezoeken.
Mooie markt in Ventimiglia in Italië.
Sanitair kon beter qua faciliteiten en hygiëne.
Stenen rondom zwembad doen zeer aan de voeten.
Veel animatie.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooie en grote camping .
Goed onderhouden en proper .
Zwembaden ook zeer proper al zijn slippers misschien nodig hier en daar is de vloer wat aan de scherpe kant .
Wij stonden er met de motorhome de plaatsen zijn ruim en proper .
Eigen water toevoer en uitgietput
De animatie s’avonds is ook zeker de moeite met iedere avond iets anders .

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

was voldoende ruimte voor twee weken logeren en eten
Hygiëne is prima stacaravan interieur, serviesgoed netjes en schoon
slaapkwaliteit is ook prima bed zou voor ons iets ruimer mogen
kamers zijn ruim genoeg

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019

Mooie camping die elk jaar weer verbeteringen aanbrengt. 16 jaar geleden waren wij er met onze eigen caravan en dit jaar hadden wij een chalet gehuurd. In de mei periode is het niet druk op de camping zodat er ligbedjes genoeg zijn bij het zwembad. Afhaal pizza’s zijn in verhouding wel duur. Verder biedt de camping alles wat je nodig hebt

Datum van verblijf: mei 2019