“We keerden tevreden terug!”
Beoordeling van Le Tahiti

Le Tahiti
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Porto
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van het meisje van de bootverhuur, diner bijTahiti genomen.
Ik had een heel lekkere vistajine, grote portie, perfect gekruid!
‘s Anderdaags na de boottocht, terug naar daar voor lunch : bowl met advocado, rauwe gemarineerde zalm, sushirijst en rauwe groentjes. Njammie!
Ook zeer vriendelijke gastvrouw!

Datum van bezoek: mei 2018

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en creatief eten met veel gezonde ingrediënten. Op één van de meest toeristische plekken van Corsica zeker geen toeristenvoer. Relaxte strandtent sfeer; inrichting is ook creatief. Aanrader als je in Porto bent!

Datum van bezoek: mei 2018
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek met lekkere gerechten en gezellige bediening. Pal op het strand ligt deze eetgelegenheid, savonds straalt de gezelligheid er vanaf. Hou er rekening mee dat het wel wat koeler word en er geen eetgelegenheid binnen is. Een lange broek, pull en vest kan zeker geen kwaad ;) prijs/kwaliteit zitten ze ook alvast goed, een aanrader!

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant serveert veel koude gerechten, die volgens mij allemaal het proberen waard zijn.
De bediening is heel attent en geeft een goede uitleg betreft de gerechten.
De verse tonijn tartaar die wij hadden besteld had Japanse invloeden zoals wasabi en zeewier wat erin verwerkt was en daarbij werd het op fraaie wijze gepresenteerd.
Een klein aandachtspuntje het is niet altijd mogelijk met credit card te betalen, omdat de internet verbinding niet helemaal stabiel is.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze strandtent ziet er leuk uit. Je zit er gezellig en de kaart staat ons wel aan. Mijn man bestelt de tajine met vis en couscous. Deze is lekker. Mijn hamburger heeft weinig smaak, is te koud, het broodje met koude gesmolten cheddar is vreselijk. De fietjes daarentegen super lekker.
Ik hoop dat mijn gerecht een eenmalige misser was. Zie verder positieve beoordelingen. Teleurstellend. Jammer.

Datum van bezoek: september 2017
Laetitia2a20000, Gérant van Le Tahiti, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2017

Si le burger était froid il aurait suffit de nous le dire, on vous l'aurait refais. Mais finalement vous avez préféré manger froid et nous mettre ce commentaire. Tant pis pour vous.

Vivement les vacances.

In Le Tahiti geweest? Deel je ervaringen!