“Slecht”
Beoordeling van Restaurant Arcombelle

Restaurant Arcombelle
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Montigny-le-Roi
4 weken geleden beoordeeld

Eten was onsmakelijk en koud.Zelfs na verzoek tot opwarmen was het koud.
Niet goed mauvais vers bad sehr slecht.

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, simpele maar prima gerechten. Desserts zeer aan te raden. Kindvriendelijk, schone toiletten.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2018 beoordeeld

We bestelden zalm en we kregen een mini klein bordje met pasta en kleine stukjes zalm.
het was lang niet genoeg en de kinderen hadden een rauwe burger. Hier komen we nooit meer

Datum van bezoek: augustus 2018
24 februari 2018 beoordeeld

Door de streekgerechten is dit restaurant ewen prima keus voor een culinaire avond tegen een zeer goede prijs.

Datum van bezoek: november 2017
31 oktober 2017 beoordeeld

Even van de snelweg af, ligt dit prima restaurant. Hier geweest op weg naar het Zuiden voor een lunch. Snelle bediening, de kok was bereid om iets vegetarisch klaar te maken (stond niets van op de kaart). Dat smaakte echt goed! Naast een goed gevulde salade, waar we om vroegen, was ook nog een kleine bonenschotel. Erg lekker!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Restaurant Arcombelle bekeken, bekeken ook

Bourbonne-les-Bains, Haute-Marne

In Restaurant Arcombelle geweest? Deel je ervaringen!