Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Beoordelingen (179)
Beoordelingen filteren
179 resultaten
Waardering van reizigers
102
35
23
5
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
102
35
23
5
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 179 beoordelingen
Beoordeeld op 14 oktober 2017

Boutique Hotel Real Casona de las Amas.

Hier vindt je alleen Spanjaarden en enkele "perigrinos" van alle nationaliteiten op weg naar Santiago de Compostela.

We verbleven er 2 nachten en verlieten het hotel met gemengde gevoelens, oordeel zelf.

Met de eerste oogopslag zie je een historisch ogend gebouw en interieur. Een tweede keer kijken en je ziet veel verschillende stijlen gemengd. Het hoeft gezegd, het totaal plaatje kan, alhoewel de plastieken bloemen EN vooral plastieken vloeren de bedoelde sfeer niet ten goede kwamen. De tuin oogt echt wel uitnodigend.

Storend waren een echt slechte matras. (Kamer 105) Dat voelde je 's nachts en 's morgens vooral. Bijna constant hondengeblaf verplicht je 's nachts alle ramen te sluiten.

We boekten maanden op voorhand en betaalden 420 euro voor 2 nachten voor een van de eenvoudigste kamers, ontbijt inbegrepen. Het moet gezegd dat één van de 2 verblijfsdagen de Spaans Nationale feestdag was. Die dag alleen boeken werd door het hotel geweigerd. Boekte je de dag van het verblijf zelf (ontdekten we) dan boekte je aan een echt véél lagere prijs. Dan voel je je bedrogen.

Storend was dat het hotel geen "dinnerservice" had. (We hadden nagelaten dit te checken). Direct in de buurt waren er niet veel mogelijkheden met uitzondering van 2 "pelgrimsrestaurants" waar je aan de aan de prijs van 10 of 11 euro terecht kunt. (Blijkbaar ook buiten het pelgrimsseizoen) .

Onthou ook dat de receptie gedurende de nacht niet bemand is en ook tijdens de dag valt het voor dat je vruchteloos telefoneert.

Ontbijten kon dan weer pas vanaf 8u30. Maar het ontbijt zelf was wel perfect en democratisch geprijsd. Receptie was vriendelijk en echt behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Roger H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel_RCA, Director de Recepción van Real Casona de las Amas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2018
Google-vertaling

Geachte klant,

We voelen dat de externe geluiden van het hotel hem hinderden, omdat we in dit opzicht niets kunnen doen.

De kamer is niet de eenvoudigste, ze is allemaal ruim, rijk aan decoratie en stijl. Uw kamer heeft een bad met hydromassage, handdoeken van zeer hoge kwaliteit (Le Jacquard Français) en zeer zorgvuldige arganolieproducten. De materialen en het comfort zijn constant in verandering.

We zijn van mening dat zijn kritiek voornamelijk wordt ingegeven door zijn onvrede in de prijs. Dit zijn dynamisme bij voortdurende verandering voor last minute- of last minute-aanbiedingen.

Heel erg bedankt voor uw medewerking en tijd.

Een hartelijke groet

(CASTELLANO)

Estimado cliente,

Sentimos que le incomodaran los ruidos externos al hotel, dado que en este aspescto no podemos hacer nada.

La habitación no es de las mas simples, siendo todas espaciosas, ricas en decoración y estilo. Su habitación posee bañera hidromasaje, toallas de una calidad muy alta (Le Jacquard Français) y amenities muy cuidados de aceite de Argán. Los materiales y comodidad se encuentran en continuo cambio.

Sentimos que su critica principalmente venga motivada por su descontento en el precio. Estos son dinamiscos en continuo cambio por ofertas de ultima hora o last minute.

Muchas gracias por su colaboración y tiempo.

Un cordial saludo.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 25 oktober 2016

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 september 2016

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2016

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken