“Zoals bij ons mama.”

Keukens: Barbecue, Europees, Spaans
Dineropties: Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Reserveringen
29 september 2017 beoordeeld

Super vers en goed. Voor nog geen 30 euro met twee personen lekker . Voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht + water en koffie

23 augustus 2017 beoordeeld

Waren er over de middag om iets kleins te eten. Na wat aandringen konden we toch op het terras eten.Eerlijke Spaanse keuken met de gegrilde scheermessen een aanrader.

29 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, keuze binnen of buiten, snelle bediening, keuze genoeg voor menu van de dag aan € 12,00. Eenvoudige maar eerlijke gerechten

8 januari 2017 beoordeeld

We komen al vele jaren in dit gebied maar wisten niet van het bestaan van dit restaurant. Werden meegenomen door locals. We waren aangenaam verrast over de vriendelijkheid van de bediening, ze spreken zelfs Engels. Het eten en de keuze in het menu zijn verrassend en het eten was echt heel erg lekker! Men doet ook veel moeite om het mooi op te dienen. In dit sfeervolle restaurant wordt ook veel keuze geboden voor vegetariers, wat in Catalunya echt een uitzondering is!
Echt een aanrader!

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima diner gehad, no nonsense. Uitgebreide en zeer betaalbare wijnkaart, leuke gerechten. Top tonijn als special. Bediening zeer aangenaam en hartelijk. Aanrader dus!

Reizigers die Restaurant Ca la Manela bekeken, bekeken ook

Santa Coloma de Farners, Province of Girona

In Restaurant Ca la Manela geweest? Deel je ervaringen!