Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 112
Hotels.comUS$ 112
eDreamsUS$ 112
ZenHotels.comUS$ 137
Orbitz.comUS$ 112
Trip.comUS$ 111
Beoordeeld op 20 september 2020

Net buiten Bourges ligt in een oase van rust dit Novotel met buitenzwembad. Prima kamer met goede bedden en douche. Aparte ruimte met toilet op de gang.
S avonds heel erg lekker gegeten: als gast betaalde wij Euro 25 voor een 3 gangen menu.
Was van excellente kwaliteit. Ook het ontbijt de volgende morgen was erg goed. Er was een keur aan producten.
Wat bijblijft is de serene rust die er in en om het hotel hangt. Buiten zeer ruime parkeerplaats.

Kamertip: Alle kamers zijn met de lift bereikbaar
Datum van verblijf: september 2020
LAURENT SAUTREY, Directeur général van Hotel Novotel Bourges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2020

Thank you for your great review !
See you soon!

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Het was bloedheet in Bourges, 40graden, toch was in het hotel alles aangenaam fris. De familie kamer is ruim genoeg om te slapen. Alles is mooi proper, de badkamer is goed met een degelijke douche. We aten 's avonds in het restaurant: de kaart is gevarieerd genoeg en het eten was heel lekker. Het ontbijt was super: heel uitgebreid, alles lekker vers en er wordt continu bijgevuld.

Datum van verblijf: juli 2019
LAURENT SAUTREY, Directeur général van Hotel Novotel Bourges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Bourges erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 8 juli 2019

Iedere keer bij onze terugreis van het zuiden overnachten we hier, zijn zeer tevreden , vriendelijk onthaal, nette kamer, goed bed en lekker eten wat wil je nog meer om dan de terug huiswaarts te rijden...maar deze keer een minpunt daar ik geen ontbijt neem maar mijn man wel is er wel twee keer een ontbijt aangerekend ondanks we het gemeld hebben dus een ontbijt teveel aangerekend!!! Hopelijk brengt novotel dit terug in orde! Leuk was ook de MG club was er ook en mijn man heeft toffe foto’s genomen van de MGs...

Datum van verblijf: juli 2019

Beoordeeld op 28 augustus 2018

Perfekte locatie voor een overnachting op doorreis naar of van het Zuiden.
En tevens perfekt gelegen om Bourges te verkennen.
Zeer nette kamers, vriendelijk personeel en zeer, lekkern uitgebreid ontbijt.
Hier komen we telkenmale terug !

Datum van verblijf: augustus 2018
LAURENT S, Directeur général van Hotel Novotel Bourges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dankjewel!

Beoordeeld op 5 mei 2018

Bereikbaarheid moeilijk
Parkeren: goed op eigen terrein binnen poort
Entree ontvangst receptie: goed, vriendelijk, adequaat.
Kamer: oppervlakte ok, inrichting ok, bed ok, badcel ok, apart toilet zonder fontein niet ok.
bar ok, restaurant, ok, ontbijt ok
meubilair bar/restaurant gedateerd/versleten/beschadigd.
prijs/kwaliteit niet ok tov IBIS.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
LAURENT S, Directeur général van Hotel Novotel Bourges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Geachte 555reinders,