11 juli 2017 beoordeeld

Wij komen graag in dit hotel wanneer we naar het zuiden reizen, terugkomen, of om in de mooie Bourgogne rond te toeren. Er zijn diverse kamers, het ligt erg rustig en toch dicht bij de snelweg en Beaune. De ontvangst is discreet en toch voortreffelijk. En.. uiteraard kan je er van een goed glaasje wit of rood proeven..

Kamertip: alle kamers zijn rustig en mooi
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht geslapen als overnachting onderweg naar huis. Kamers zijn oud en ruiken niet fris, vloerbedekking is niet schoon. Badkamer ziet er netjes uit.
WiFi deed het niet, gaven ze ook toe dat ze daar problemen mee hadden. Ze vroegen 16 euro pp voor ontbijt, niet doen!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
30 juni 2017 beoordeeld

Wij logeerden in dit hotel op doorreis naar het zuiden en om Beaune te bezoeken. Prima hotel, tip top in orde, mooie kamers, vriendelijke service. Ligging heel goed en heel rustig. Dus voor ons 10 op 10 !

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedegen, minimalistisch hotel. 5 minuten naar de snelweg, 5 minuten naar Beaune. Heerlijke rustige plek, met fijne tuin, als je op doorreis bent. Eten kan bij de buren, maar daar moet je erg tijdig reserveren (ma/di dicht). Kamer was 160 ex prima ontbijt.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een tophotel met topbediening
Neen, het is geen 5 sterren maar de familiale ontvangst, het zeer lekkere ontbijt, de zeer verzorgde kamers en de goeie bereikbaarheid van zowel Beaune, Pommard, Meursault, Puligny-Montrachet, ... maken van deze plaats een topadres
Recommanded !

Verbleef: augustus 2015