“Verrassende ontdekking”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gelet op een aantal negatieve beoordelingen waren we wat terughoudend om een reservering te maken. Toch gedaan en geen spijt ervan. De bediening is erg plezierig en de dames die op 6 juli serveerde waren in staat om een plezierige informele sfeer te creeeren. Het wijnadvies was ook heel netjes en de geserveerde gerechten mochten er wezen. Portie grootte en smaak waren grandioos. We hadden een 5 gangen diner gekozen. Kan een ieder dit restaurant aanbevelen. Want het was genieten voor ons. Helaas zit onze vakantie erop en zullen voorlopig niet meer terug komen.

Datum van bezoek: mei 2021

24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu van de dag voor €15. Incl glas wijn of koffie. We gaven aan het glas wijn als aperitief te willen. Op de vraag of we chardonnay wilden gaven we dat aan. Aardige amuse, dat hadden we niet verwacht. Daarna meloen als entree. Wel erg eenvoudig en er sla bij serveren was ook niet zo'n goede combinatie. Daarna gegrilde kip in heerlijke saus en lekkere pasta. Kip was erg droog. Toetje sinasappel in vanillesausje. Erg lekker. 1/2 flesje Givry voor €16 maakte het geheel rond. De nare smaak kwam bij de rekening. Die bedroeg €58 in plaats van de € 46 die we dachten. Er stonden 2 glazen wijn op per stuk €6. Toen ik zei dat het menu inclusief een glas wijn was vertelde de dame dat we een betere wijn hadden gekregen dan bij het menu geschonken werd. We hadden geen zin in discussies dus het erbij gelaten maar dit zijn naar ons gevoel ongepaste trukjes om de rekening op te schroeven.

Datum van bezoek: september 2019
20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag het menu du jour genomen. Ja het was maar 15 euro per persoon incl wijn/koffie, echter de wijn moesten we gewoon betalen en de koffie hebben we geweigerd.
Wat wij te eten kregen was echt vreselijk.
Vooraf een stronk witlof grof gesneden met een tomaat en drupje zure saus, daarna een stuk wit vis bedolven onder een maisena saus met een berg smakeloze halfgare spinazie en een creme caramel van de supermarkt rechtstreeks uit de koelkast, schandalig dat je dit durft te serveren!!

Datum van bezoek: september 2019
Tour B, Propriétaire van La Tour Bajole, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019

Bonjour,
Quelle n'est pas notre surprise en lisant votre commentaire.
Tout d'abord, rectificatif : le menu à 15€ inclus 1 verre de vin ou 1 café (et non les 2)
Mais ce n'est pas le plus grave ;
Sachez que tout nos produits ont travaillés et élaborés dans nos cuisines.
Et lorsque que l'on n'ai pas capable de distingué un produit fait maison à un produit de grande surface
ON S'ABSTIENT DE TOUT COMMENTAIRE.

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak voor kerst een mooie lunch genoten in deze mooie ambiance! Coquilles en oesters waren heerlijk. Zo ook de hoofdgerechten waaronder hert met rode wijn/chocolade saus en de vis. Prima toeven hier voor de zondagmiddag bij de haard!

Datum van bezoek: december 2018
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan een kasteel in de buurt, waren we in het naastgelegen dorpje op zoek gegaan naar een restaurant om te lunchen.

Wij kwamen hier met 10 personen (waarvan 6 jonge kinderen!) “binnenvallen” op een erg warme dag. Bij de eerste aanblik op het prachtige klassieke interieur (chique!) verwachtten wij dat de gastvrouw ons de deur wel zou wijzen, maar we werden tot onze eigen verbazing op zeer hartelijke wijze ontvangen door de gastvrouw.

In een handomdraai werden er twee tafels in orde gemaakt en werden we aan tafel gezet.

Het interieur is heerlijk klassiek, het restaurant is gevestigd in een pand met veel historie. Mooi tafellinnen en zachte stoelen, erg fijn!
De gastvrouw en overige bediening werken snel en zijn erg vriendelijk.

De prijzen van het eten en drinken zijn erg schappelijk, een aanrader is het dagmenu of seizoensmenu. Een “kindermenu” is ook verkrijgbaar en voor de allerkleinsten wordt op verzoek zonder problemen een bordje bijgezet.

We hebben hier heerlijk gegeten voor een zeer schappelijk prijsje.

Misschien is het restaurant meer geschikt voor stellen (want romantisch!), maar dankzij de gastvrouw hebben wij hier als gezin/grote groep ook heerlijk geluncht.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die La Tour Bajole bekeken, bekeken ook

Couches, Saone-et-Loire
Saint-Jean-de-Trezy, Saone-et-Loire

In La Tour Bajole geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.