“Gastvrijheid”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Ruime kamer met eigen opgang, terras en weids uitzicht over de landerijen.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Hoofddorp, Nederland
1 beoordeling
“Gastvrijheid”
Beoordeeld op 10 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Maandag bij groot genoegen geweest.
1 overnachting was top! Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en wat hebben we heerlijk gegeten! Edwin &Yvonne

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
paulpeggy ...
Den Bosch, Nederland
Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Fantastische B&B op een prachtige locatie”
Beoordeeld op 27 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Wij hebben twee nachten geslapen bij Grootgenoegen en het was een genoegen! De kamers zijn met liefde ingericht en bij de eigenaren Ron & Annelies voel je je gelijk thuis. Je wordt zeer hartelijk ontvangen en voor een leuke prijs kun je genieten van een heerlijk diner. Deze B&B is een echte aanrader voor mensen die van het platteland in Frankrijk willen genieten!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 jun 2017
Hallo Paul en Peggy,
Wat een leuke en mooie reactie hier op Tripadvisor. Het was ons een GrootGenoegen jullie te mogen ontvangen.
Tot een volgende keer?
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren