“super lunch”

Auberge l'Espérance
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Le Buisson-de-Cadouin
Keukens: Hedendaags
1 juni 2018 beoordeeld

Gelokt door de mooie recensies op Tripadvisor begaven wij ons naar Le Buisson om bij L'Espérance te gaan lunchen. Wij begrijpen de juichende recensies en voegen de onze er graag aan toe. Na een allerhartelijkste ontvangst konden we plaatsnemen op het terras. Wat we voorgeschoteld kregen kan ik nauwelijks beschrijven: schilderijtjes waren het en de gerechten waren van twee= of misschien wel driesterrenkwaliteit wanneer Michelin ze had moeten beoordelen. Werkelijk super! En mevrouw, die de bediening voor haar rekening nam, zag kans om het hele terras in haar eentje te bedienen In een aangenaam tempo. Met een glimlach en vriendelijke woorden. Aarzel niet en reserveer hier een tafel. Het zal u niet teleurstellen.

18 september 2017 beoordeeld

heerlijke combinatie van verrassende smaken
zeer vriendelijke bediening
op voorhand reserveren aan te bevelen

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

En dat lukt uitstekend op deze plek. De klassieke keuken uit de streek, echter perfect uitgevoerd en soms met een leuke twist. Bij de eendenlever niet allen gekonfijte, maar ook verse vijg.
En ik had om een speciale glutenvrije taart gevraagd. Mensen we hebben met ons achten onze vingers erbij opgegeten.

12 augustus 2017 beoordeeld

Nous étions installé en terrasse, super leur jardin fermé, comme ça les enfants peuvent bouger sans danger et sans déranger. La cuisine était très bonne, on a passé un agréable moment.

We waren op terras geïnstalleerd, super leuke tuin die afgesloten is, de kinderen konden dus op het einde van de maaltijd hun beentjes strekken zonder gevaar voor auto's en zonder de anderen te storen. Heel lekker eten, we hebben een heel leuk moment beleefd!

28 maart 2017 beoordeeld

Een mooi restaurant, niet al te groot, met een gezellig terras voor de zomerse dagen.
Telkens als we er komen eten worden we verrast door de mooie en zeer smakelijke amuses.
Aan alle gerechten wordt aandacht besteed. Zeker weten dat de kok met liefde zijn werk doet. De streek zorgt ervoor dat er veel gevarieerd wordt met 'canard'. Overheerlijk.
De sfeer is prima. De gastvrouw Fabienne weet elke bezoeker aandacht te geven en straalt rust uit, ook als de zaak vol zit.
Dat afgelopen donderdagavond, op een gewone doordeweekse dag, elke tafel bezet is, zegt ook wel iets over de kwaliteit en de gemoedelijke sfeer.
Wij blijven er in elk geval terugkomen. Toprestaurant.

Reizigers die Auberge l'Espérance bekeken, bekeken ook

Le Buisson-de-Cadouin, Dordogne

In Auberge l'Espérance geweest? Deel je ervaringen!