ringo073
Ypres

Klassevolle B&B in een bijzonder mooie en rustige omgeving met veel activiteiten in de buurt.

Beoordeling van La Douce Dordogne
5,0 van 5 bollen25 jul 2023 beoordeeld
Net een weekje vakantie achter de rug in B&B La Douce Dordogne.
De verwachtingen werden overtroffen. We werden heel vriendelijk ontvangen door Mariëlle en Edwin, waarna we onmiddellijk een rondleiding en alle informatie over de bezienswaardigheden in de buurt kregen. We voelden ons onmiddellijk op ons gemak. De kamers en badkamers zijn heel netjes, de airco zalig. De B&B ligt in een rustige omgeving, waardoor het heel stil is om te slapen. Eveneens heeft de B&B fijne zithoekjes verspreidt over de volledige tuin, wat heel fijn is. Het zwembad was top, en ligt heel dicht bij de kamer. De aanbevolen restaurants waren van hoge klasse, we hebben er super gegeten en Edwin heeft die steeds met veel plezier voor ons gereserveerd. Ook voor informatie over wijn en de te bezoeken domeinen ben je op de juist plaats, Edwin is gepassioneerd door wijn, wat goed van pas komt wanneer je wijn uit de streek wilt aankopen. Op woensdagavond hebben zij gekookt, en hebben we met alle gasten samen gedineerd, een hele fijne avond, en super lekker. Ze zijn het perfecte koppel om de B&B uit te baten, heel vriendelijk en gemoedelijk. Onze vakantie was top. We komen zeker nog terug.
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Niet twijfelen over La Douce Dordogne, het is een top plek!
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.4 km van La Douce Dordogne
    8.1 km van La Douce Dordogne
    Restaurant
    Meer hotels in Coux-et-Bigaroque bekijken
    Beoordeeld op 1 november 2022 via mobiele applicatie

Midden in de natuur van de Périgord Noir gelegen, met een prachtig uitzicht! Nieuw gebouwd domein met respect voor de plaatselijke bouwstijl. Zalig zwembad dat echt bijverwarmd wordt. Daarnaast is er ook een sauna en een jacuzzi. Mooi en stijlvol ingerichte comfortabele kamers met een zalig bed en een heerlijke douche.

Edwin en Marielle zijn werkelijk fantastisch lieve mensen die je gastvrij welkom heten in hun B&B. Ze zorgen voor een lekker en uitgebreid ontbijt en daar hoort dagelijks een vers gekookt of gebakken eitje bij voor wie dat wil.

Één keer in de week is er een table d’hôte, wat we zeker kunnen aanraden. Daarnaast is er een interessante wijnkaart tegen erg redelijke prijzen én met de deskundige uitleg van Ed(win). Wie een dag aan het zwembad blijft kan op eenvoudig verzoek een lekkere snack bestellen.

Edwin en Marielle zijn echte levensgenieters en delen deze levensvisie ook met hun gasten. Ze kennen de goede en fijne restaurants uit eigen ervaring en helpen iedereen op weg, naar gelang de interesse en het budget. Dat geldt ook voor de wijndomeinen en de bezienswaardigheden in de streek.

We hebben erg genoten van het verblijf en de oprechte gastvrijheid van Ed en Marielle en durven La Douce Dordogne aan elke levensgenieter en rustzoeker aanraden.

Adres om met plezier terug te keren!

Kamertip: Ruime overdekte parking. Oplaadpunt voor elektrische wagens nog niet aanwezig.
    Datum van verblijf: september 2022
    Beoordeeld op 14 september 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad! We zijn hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw die ons alle leuke adresjes wist aan te bevelen in de buurt. Luxe b&b met een fenomenaal uitzicht waar je volledig tot rust komt. Verwarmd zwembad, net, kamers met alle faciliteiten, lekker ontbijt… alles tip top in orde! Een echte aanrader in de Dordognestreek!

Kamertip: Vooral genieten als God in Frankrijk 👍🏻
    Datum van verblijf: september 2022
    Beoordeeld op 13 juli 2022

La Douce Dordogne is een prachtige, kleinschalige B&B waar persoonlijke aandacht en luxe op de voorgrond staat. Het uitzicht over de vallei is fenomenaal, je raakt niet uitgekeken. Iedere dag staat er een verrukkelijk en uitgebreid ontbijt klaar en worden er gerichte adviezen gegeven over leuke plekjes en restaurants in de omgeving.
    In de tijd dat wij er waren, werd er geen diner geserveerd (wegens begrijpelijke omstandigheden). Dus wij konden niet anders dan zowel met lunch als avondeten buiten de deur eten. Er is geen eigen koeling (of plek in grote koelkast) beschikbaar. Zij bieden uiteraard wel drankjes aan (tegen betaling). Het zou fijn zijn als er een koeling (of een plaats in grote koeling) beschikbaar is om eigen eet- en drinkwaren in te doen zodat je niet altijd verplicht bent om buiten de deur te eten, soms heb je daar niet altijd zin in.
    Het is oorverdovend stil in de omgeving, waardoor je echt tot rust komt en des te beter kan genieten van al het moois om je heen! Leven als een god in Frankrijk is zeer toepasselijk voor deze B&B.

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeeld op 4 juli 2022

Uitstekend gelegen voor diverse uitstapjes. Bij terugkeer konden we steeds genieten van het mooie zwembad en het wijdse uitzicht, precies Toscane. Kamer voorzien van alle comfort. Schitterend bed. Je wordt in de watten gelegd door de eigenaars. Dikke duim voor Edwin en Mariëlle.

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Pure verwennerij, mega service, superdeluxe bedden waar je zalig in slaapt (de eigenaars hadden vroeger een beddenzaak), heerlijk diner (2× per week indien gewenst), super tips voor bezoeken, restaurants, wijn, ...
    Je wordt hier echt in de watten gelegd.
    De eigenaars zijn echt bezig met hun gasten, maar laten hun ook de vrijheid. Wij zijn fan!

Datum van verblijf: september 2020