Joyce S

Superhosts op een prachtige locatie

Beoordeling van La Douce Dordogne
5,0 van 5 bollen14 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hebben een fantastisch verblijf gehad! We zijn hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw die ons alle leuke adresjes wist aan te bevelen in de buurt. Luxe b&b met een fenomenaal uitzicht waar je volledig tot rust komt. Verwarmd zwembad, net, kamers met alle faciliteiten, lekker ontbijt… alles tip top in orde! Een echte aanrader in de Dordognestreek!
Datum van verblijf: september 2022
Kamertip: Vooral genieten als God in Frankrijk 👍🏻
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
  • Hotels.com
1.6 km van La Douce Dordogne
4.4 km van La Douce Dordogne
Gratis parkeren
Les piscines chauffées avec toboggan.
3.3 km van La Douce Dordogne
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • Vio.com
4.9 km van La Douce Dordogne
Meer hotels in Coux-et-Bigaroque bekijken
Beoordeeld op 13 juli 2022

La Douce Dordogne is een prachtige, kleinschalige B&B waar persoonlijke aandacht en luxe op de voorgrond staat. Het uitzicht over de vallei is fenomenaal, je raakt niet uitgekeken. Iedere dag staat er een verrukkelijk en uitgebreid ontbijt klaar en worden er gerichte adviezen gegeven over leuke plekjes en restaurants in de omgeving.
In de tijd dat wij er waren, werd er geen diner geserveerd (wegens begrijpelijke omstandigheden). Dus wij konden niet anders dan zowel met lunch als avondeten buiten de deur eten. Er is geen eigen koeling (of plek in grote koelkast) beschikbaar. Zij bieden uiteraard wel drankjes aan (tegen betaling). Het zou fijn zijn als er een koeling (of een plaats in grote koeling) beschikbaar is om eigen eet- en drinkwaren in te doen zodat je niet altijd verplicht bent om buiten de deur te eten, soms heb je daar niet altijd zin in.
Het is oorverdovend stil in de omgeving, waardoor je echt tot rust komt en des te beter kan genieten van al het moois om je heen! Leven als een god in Frankrijk is zeer toepasselijk voor deze B&B.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 4 juli 2022

Uitstekend gelegen voor diverse uitstapjes. Bij terugkeer konden we steeds genieten van het mooie zwembad en het wijdse uitzicht, precies Toscane. Kamer voorzien van alle comfort. Schitterend bed. Je wordt in de watten gelegd door de eigenaars. Dikke duim voor Edwin en Mariëlle.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Pure verwennerij, mega service, superdeluxe bedden waar je zalig in slaapt (de eigenaars hadden vroeger een beddenzaak), heerlijk diner (2× per week indien gewenst), super tips voor bezoeken, restaurants, wijn, ...
Je wordt hier echt in de watten gelegd.
De eigenaars zijn echt bezig met hun gasten, maar laten hun ook de vrijheid. Wij zijn fan!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 8 september 2020

Heel mooie en nette locatie waar je echt kunt genieten van de rust.
Alles tot in de puntjes verzorgd. Edwin en Mariëlle zijn heel gezellige mensen.
Prachtige kamers en zeer goede bedden. Vele tips voor lekkere restaurantjes in de buurt en de table d'hote is er heerlijk.
Mooi uitzicht om gezellig te vertoeven aan het zwembad.
Een plek om zeker terug te keren.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

Genoten van een fantastisch verblijf in en rond deze B&B!
Mooie streek met veel mogelijkheden.
Uitstekende service en vriendelijk onthaal door de gastheer en gastvrouw, heel behulpzaam ook.
Tables d'hôtes : een aantader!
De kamers zijn heel net en bijzonder smaakvol ingericht. Prima bedden om heerlijk in weg te dromen
👌👍👍👌

Datum van verblijf: augustus 2020