Beoordeeld op 12 juli 2020

Een zeer mooie en verzorgde B&B waar je je direct thuis voelt door twee aangename, gezellige mensen. Ze zorgen ervoor dat je niets te kort komt, iedere avond wordt er een restaurant voor je gereserveerd als je dat wenst.
Het ontbijt en de kamers zijn tip top in orde, met buiten een prachtig uitzicht vanuit het zwembad.
Beter dan dit zal je in de Dordognestreek niet vinden, een echte aanrader, absoluut top!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Onze zomervakantie dit jaar luxe afgesloten. Een weekje zónder onze kinderen in La Douce Dordogne. Dat was dubbelop genieten...
Wederom genoten van deze prachtige chambre d 'hôtes die ook nog gelegen is op een toplocatie met geweldig uitzicht. Van veel luxe voorzien; zwembad met voldoende ligstoelen, jacuzzi en een sauna. De gastvrije uitbaters Edwin en Mariëlle hebben er weer alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Zo is er 2x per week een table d' hôtes, kun je pizza bestellen als je eens "thuis " wilt eten...
Of ze zetten een picknickmand voor je klaar als je in de omgeving de gemoedelijkheid van een locale Marché Gourmand wil meemaken. Ook weten zij je feilloos de beste restaurants in de omgeving te vertellen. En als je ergens een tafel wilt reserveren doen zij dat ook graag voor je.
Ik zeg: tot gauw weer ziens!
Ofwel à bientôt!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019

Uitstekende accommodatie, overdekte parking, mooie kamers met luxe verstelbare springbox bedden, ruime badkamer met dubbele lavabo en regendouche, mooi terras en zwembad met zicht op de vallei. Mooi ingerichte gemeenschappelijk keuken met gekoelde drankjes. Schitterend ontbijt met veel variatie. Heel vriendelijke uitbaters, altijd behulpzaam voor het boeken van een restaurant, het uitstippelen van een uitstap,.... In één woord, een echte aanrader.

Beoordeeld op 4 juli 2019

Wij hebben genoten van deze B&B alles was perfect en vriendelijke uitbaters.
Rustig gelegen en een uitstekende zicht op het landschap.
Ook de lekkere wijn dat wij mogen proeven.
Zeker een adres om terug te komen.

Kamertip: Kamers op gelijkvloers zicht op het zwembad en landschap
Beoordeeld op 3 juli 2019

Wij hebben in juni genoten van een prachtige vakantie ,mooie ruime kamers met zeer goede bedden en een ruime moderne badkamer.
Zeer mooi domein met mooi zwembad en prachtig uitzicht.
Mooi overdekt terras met zomerkeuken.
Mariëlle en Edwin geven je raad over de omgeving en de restaurants zelf koken ze twee maal per week en de menu's waren zeer goed en Edwin heeft goede gepaste wijnen .wel nog een kleine tip : het ontbijt is goed maar voor de vakantiegangers die voor een week of langer verblijven mag er iets meer variatie zijn vooral het brood.