“fantastisch!”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“fantastisch!”
Beoordeeld op 19 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019
personen vonden dit een nuttige beoordeling

perfect gelegen apartement in een rustige maar van alles voorziene buurt. het park (paloma) bevindt zich op nog geen 2 min wandelen waar we elke morgen onze koffie gingen drinken. dichtbij bushalte en centrum, luchthaven en trein het is een uitstekende locatie. Alles is gloednieuw,kraaknet en het apartement is voozien van alle luxe en comfort. gewoonweg fantastische vakantie gehad!

Datum van verblijf: augustus 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren