Beoordeeld op 19 augustus 2017

Voor ons gezin (2 volw, 2 kind) dit hotel geboekt voor tussenovernachting. Prima bereikbaar hotel in een mooie omgeving, Het ligt in een erg klein dorpje, waar niets te beleven is. Hotel wordt gerund door drie oude dames. Dat maakt het op zich wel grappig en charmant, maar ook een beetje bedenkelijk. Medewerksters zijn vriendelijk en behulpzaam. Zij moeten af en toe de nukken van de oude dames corrigeren.

Kortom: bed goed, badkamer goed, ontbijt mager. Avondeten is optioneel, maar eigenlijk is er niets anders in het dorp, dus gaan we daar maar eten. Men biedt een menu aan, maar dat lijkt ons niet zo'n goede keuze. Dus a la carte. Dit tot grote verbazing van één van de oude dames. Dit leidt even tot een wat ongemakkelijke situatie, maar wordt later weer door de bediening goed opgelost. Eten is goed, maar de prijs is exorbitant.

Al met al zijn we voor een overnachting (incl ontbijt), enkele drankjes en avondeten bijna 400 euro kwijt. Dat is ons toch wel iets te gortig voor hetgeen s geboden Daar kan een mooie ligging geen verandering in brengen. Wij komen niet terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima doorreis hotel , vlak voor de Gotthard tunnel. Prima kamer, lekkere douche. Ontbijt eenvoudig. Omdat er niets in het plaatsje Gurtnellen is, ben je "verplicht" om in het hotel te dineren. Dit is echter schandalig. Prijs-kwaliteit ver te zoeken. 30 euro voor een menu van runderbouillon, blaadjes sla en een lapje vlees met een paar worteltjes kan echt niet. Dus als je hier overnacht neem zelf broodjes oid mee, want de locatie is super.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het is er schoon en erg rustig, aardig personeel, prima eten (zowel het avond eten als het ontbijt), WiFi. Heel klein dorpje vlak voor de Gotthard tunnel. Daar is verder weinig te doen. Al hebben we daar ook niet echt naar gekeken. Prima hotel als je op doorreis bent.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016

Oud gedateerd hotel. We zaten helemaal alleen in het hotel. Konden kiezen uit een menu voor onze familie. Het eten was wel goed.
Bedden waren redelijk. Toilet en douch waren gedateerd maar wel schoon.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 17 januari 2015

Zeer vriendelijk ontvangen door de oudere dames die het hotel runnen. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, met goede badkamers. Alles perfect schoon. Genoten van het avondeten. Vooraf een fazantenterrine en een pompoensoepje, beiden erg fijn van smaak. Daarna hertenfilet en gemsfilet. Ook beiden perfect. We zaten vol, maar de desserts waren ook zo lekker, dat ze toch ook schoon op gingen. Mooie ingrediënten, geweldig bereid, kortom de perfecte klassieke keuken. Heerlijk geslapen op de goede bedden. Ook het ontbijt was weer een feestje met het heerlijke zwitserse brood, kaas, vleeswaren en ook nog zelfgemaakte confiture. Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2014