“Heerlijk gegeten ”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer genoten van het eten. Goede bediening, mooi uitzicht. Wij hadden de biryani met kip, was erg lekker

Datum van bezoek: september 2019

26 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat en restaurant op het strand met prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel we namen Indisch. 1 van de best Indisch eten. Kip en lam we zijn beide forse eters en hadden moeite om alles op te eten. Kortom top eten in en mooi kader. Zeker voor herhaling vatbaar.

19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je er voorbij loop zal je er niet direct binnenstappen maar laat je niet misleiden.
Het eten wat ze opdienen is zeer goed en dat voor een lage prijs.

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier gegeten .
Prima gerechten voor een prima prijs .
Simpele inrichting en een wel heel uitgebreide kaart.
Kaart zou minder uitgebreid mogen.
Prijs kwaliteit prima

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ontbeten. Leuke locatie, zo aan het strand. Bediening was niet onaardig maar wat stug. Menukaart ook niet helemaal duidelijk. Eigenlijk alleen Engels ontbijt, verder losse broodjes, tosti’s en omelets. Had persoonlijk liever brood ipv patat gekregen. Maar op zich niets aan te merken op het eten.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Sea View International Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sea View International Restaurant geweest? Deel je ervaringen!