“Het was weer heerlijk”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we vorig jaar al een goede indruk hadden gekregen van dit restaurant, hebben we er nu opnieuw gegeten. Het blijft voor ons een prima indiaas restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is ook reuze vriendelijk en geeft goede adviezen. Persoonlijk vind ik het nog leuker als er een indiase bediening is, maar dat zal in Spanje wel lastig zijn. In veel van dergelijke restautants zie je dat het door Engelsen wordt gerund. Hier wordt de bediening wel aangestuurd door een indiase dame.
Echt een aanrader.

1 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben er 2x heerlijk gegeten en voor een zeer redelijke prijs. Erg vriendelijke bediening.
Behoorlijk uitgebreide menukaart.

7 november 2017 beoordeeld

Onverwachts zijn wij bij Kumar,s terecht gekomen en wilde wel eens indisch uitproberen.
Er werd keurig uitgelegd wat het allemaal was. De keuze was heerlijk en we hebben ervan genoten.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat ons favoriete Indiase restaurant, bayleaf, een nieuwe eigenaar heeft gekregen en wij de kwaliteit niet meer oké vonden, hebben we gisteren Kumar bezocht.
Heerlijk en voldoende gegeten. We waren blij verrast. De kwaliteit was absoluut goed, juiste garingen en hoog op smaak.
Hier komen we zeker terug.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, vlotte service en prima eten voor een zeer acceptabel bedrag! Soms is reserveren noodzakelijk, anders even wachten aan de bar.

Reizigers die Kumar's bekeken, bekeken ook

La Marina, Costa Blanca

San Fulgencio, Costa Blanca
La Marina, Costa Blanca

In Kumar's geweest? Deel je ervaringen!