3 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 196
PricelineUS$ 195
HurbUS$ 203
Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Het was een heerlijk verblijf in een mooie en groene omgeving. Het (golf) hotel beschikt over ruime en schone kamers. Vriendelijk personeel. Het ontbijt, in buffetvorm, is goed. We hebben 1 x in het restaurant gegeten. Als het mooi weer is kun je ervoor kiezen om buiten te eten. De paella was goed.
Enige minpuntje: dit hotel heeft een prachtig privestrand. Waarom dan geen parasolletjes en strandbedden? Dat maakt het verblijf meer compleet.

Datum van verblijf: september 2019
Parador_Saler, Gerente van Parador de El Saler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Hallo en bedankt voor de reactie.

Nou, en bedankt voor al die goede opmerkingen over het personeel, het hotel, het ontbijt en de hele Parador.

We zijn gelegen in het hart van het natuurpark, omringd door vrede en rust, en het strand is een belangrijk onderdeel ervan. Het strand is het meest maagdelijke en wilde van de hele Valenciaanse kust, en voor die bescherming kunnen er geen bars, parasols of bedrijven zijn in de stijl van veel drukkere stranden en met veel meer mensen.
We lenen ligbedden en draagbare parasols aan de klant in het zwembad en hij brengt ze 90 meter naar het strand.
Wij geloven dat het positief is, omdat het strand blijft zoals het is, een prachtige en unieke plek.

Ik geloof dat we voor de effecten van toerisme moeten zorgen, het moet duurzaam zijn en daarom ondersteunen we het.

Nogmaals bedankt en groeten van El Saler.

directeur

Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn gewend te overnachten in de Paradores die Spanje rijk is. Hotels in historische gebouwen zoals paleizen, kloosters, kastelen etc. Het viel ons erg tegen toen wij arriveerden in Parador El Saler op 18 km van Valencia. Een wit modern laagbouw hotel in, gelukkig, een prachtige omgeving aan zee met “schitterende links-course golfbaan en een mooi lang zandstrand!”. Hotel heeft weinig sfeer. Te grote hal, ongezellige bar, restaurant en terras. Keuken was goed maar personeel doet wat ze moeten doen met weinig enthousiasme. Nette kamers maar that’s it. Even nummers hebben uitzicht op zee, oneven nummers op stukje golfbaan en parkeerplaats.

Datum van verblijf: juli 2018
Parador_Saler, Gerente van Parador de El Saler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Hello and thank you for the comment.

I'm sorry to answer in english.

Well, you know that our chain got 97 hotels in Spain and Portugal, and most of them are historical buildingsbut we got a lot of modern buildings, placed in natural parks, or very special locations, as El Saler, in the middle of the Natural Park of la albufera, and with a very quiet beach, at nice atmosphere of relax.

Thanks again and regards from El saler.

Beoordeeld op 21 november 2017

één van de meest aansprekende Paradores op gebied van rust, klasse en ruimte, steeds uitstekende service door het personeel, prachtige locatie, kamers zullen binnen korte tijd renovatie nodig hebben, maar al bij al, valt het nog mee, gezien de prijs, toegankelijkheid van het uitgestrekte stand is perfect, lekker uitwaaien aan de zee rest van de hotelservice zeer goed

Kamertip: kamers met zeezicht zijn even mooi als andere, alleen is het zicht natuurlijk spectaculair
Datum van verblijf: november 2017
Parador_Saler, Gerente van Parador de El Saler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017

Hallo en bedankt voor je reactie.
Het is leuk om deze meningen te lezen, en dat je ons waardeert en ons dus vergelijkt met andere Paradores, ik begrijp dat je er veel van kent.
Het is een goede beschrijving, zowel van de plaats en de Parador en het personeel.
Ik hoop dat we bij je volgende bezoek een 5/5 krijgen, omdat ik zie dat iets het helemaal niet leuk vond.
Nogmaals bedankt en groeten van El Saler.

Beoordeeld op 16 november 2017

Prachtig gelegen hotel. Niet alleen golf ter plaatse te beoefenen. Veel wandelpaden en fiets mogelijkheden rond het Albufera park of naar Valencia. Goed restaurant maar wel prijzig ontbijt.
Mooie grote kamers.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Paradores Hotels
Parador_Saler, Gerente van Parador de El Saler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017

Hello Freddy and thank you for your comment:

I'm sorry to answer in english. It's true that our location is one of our best conditions, and if someone thinks that we are only golf, he's on a big mistake.
As you said, you can practice bicycle, birdwatching, walks, visit Valencia, boat in the Albufera lake, spa, and just relax.
About the restaurant, we got two at the Parador, I can't know in wich one have you been, they are so different on prices and style, but I don't really think that we are expensive, if you see what we offer and what you feel, it's so cheap.
Thank's again and regards from El Saler.

Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het lykt een beetje ambtelyke bediening, verplicht, noodzakelyk. Het eten is redelyk voor de prys. We hadden half board. De entrecote was dik genoeg en goed gebakken. Wat wat ontbreekt is de vriendelykeheid, de sfeer waarby je je echt gast voelt. Je vraagt het een - ibericoham zonder brood- en krijgt ( en betaald) het ander. - met brood. Geeft niet een fyn gevoel en dan ga je opletten. Roest aan het hotel, weinig sfeer. Mooi weer maar wel verplicht binnen zitten, ruzie zien tussen collega's. Kan en dat weten we, veel beter.

Datum van verblijf: augustus 2017
Parador_Saler, Gerente van Parador de El Saler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2017

Hello Gilbert and thank you for your comment

Well, it's an evidence that you don't like so much our Hotel, maybe the decoration, maybe the modern style, but, I'm so worried about the impression of the staff.
I'm so sorry for that, It's my fault. Maybe the season has been so hard and I didn't all that they need, I don't know.
But...they are a really good team, with a lot of experience and professionality, believe me.

Thanks again and regards from El Saler.