Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Gezellig schoon hotel met ruime kamers.
Goed voor op doorreis richting Costa Blanca. Jammer dat tegenwoordig de hotels een zeepdispenser hebben en geen kleine flesjes zeep en shampoo etc..
Bediening vriendelijk, goede kop koffie aan de bar en met het ontbijt is niets mis.
Winkelcentrum op loopafstand, helaas alleen fastfood restaurantjes wel jammer na bijna 1500 km autorijden.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn mooi maar de omgeving is lawaaierige de airco stond uit bloed heet op de kamer bij vragen bij de receptie wordt hier niet op gereageerd met een of andere smoesje word je afgescheept de kamers 107 207 en 307 moet je niet accepteren je wordt er gek van de lift heb nog nooit zo slecht geslapen in een hotel pas na 2 Uhr Wert het rustig voor mij dit hotel nooit meer gratis koffie en thee dat wel maar het weegt niet op tegen het ongemak van de rest

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel op doorreis naar zuid Spanje. Hotel direct gelegen aan de snelweg met ruime en schone kamers. Wij hadden geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Mogelijkheid tot goedkoop tanken in dezelfde straat.

Datum van verblijf: september 2017
Elisa M, Gerente van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017

Heel erg bedankt voor je reactie.

Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Goede ontvangst en receptionist sprak Engels, prima kamer met fijne bedden en mooie achtergrond van foto van de stad. Douchen doe je in het bad. Kamer prijs 49 euro en ontbijt wat voldoende was voor 6 euro p.p. Girona is ook een hele leuke stad om wat te drinken en tapas te eten.

Datum van verblijf: mei 2017
Elisa M, Gerente van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Dear Ajhzwart,

Thank you for choosing our hotel for your stay in Girona.

We hope to welcome you in the future.

Yours Sincerely,

Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

Net gelegen aan de afrit van de autostrade, lekker makkelijk dus.
Naast het hotel ligt een shoppingcenter waar je nog iets kan eten en drinken.
Mooi verzorgd hotel met een ontbijt dat heeft wat het moet hebben.
Mooie kamers. Wel wat geluidsoverlast, het lijkt of de raam steeds open staat maar dat is niet zo.

Datum van verblijf: juli 2016
Marian M, Manager van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2016

Beste gast,

Maribel C.