B&B Hotel Girona 2(Salt)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn mooi maar de omgeving is lawaaierige de airco stond uit bloed heet op de kamer bij vragen bij de receptie wordt hier niet op gereageerd met een of andere smoesje word je afgescheept de kamers 107 207 en 307 moet je niet accepteren je wordt er gek van de lift heb nog nooit zo slecht geslapen in een hotel pas na 2 Uhr Wert het rustig voor mij dit hotel nooit meer gratis koffie en thee dat wel maar het weegt niet op tegen het ongemak van de rest

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel op doorreis naar zuid Spanje. Hotel direct gelegen aan de snelweg met ruime en schone kamers. Wij hadden geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Mogelijkheid tot goedkoop tanken in dezelfde straat.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Elisa M, Gerente van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Heel erg bedankt voor je reactie.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst en receptionist sprak Engels, prima kamer met fijne bedden en mooie achtergrond van foto van de stad. Douchen doe je in het bad. Kamer prijs 49 euro en ontbijt wat voldoende was voor 6 euro p.p. Girona is ook een hele leuke stad om wat te drinken en tapas te eten.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Elisa M, Gerente van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Dear Ajhzwart,

Thank you for choosing our hotel for your stay in Girona.

We hope to welcome you in the future.

Yours Sincerely,

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gelegen aan de afrit van de autostrade, lekker makkelijk dus.
Naast het hotel ligt een shoppingcenter waar je nog iets kan eten en drinken.
Mooi verzorgd hotel met een ontbijt dat heeft wat het moet hebben.
Mooie kamers. Wel wat geluidsoverlast, het lijkt of de raam steeds open staat maar dat is niet zo.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Marian M, Manager van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2016

Beste gast,

Maribel C.

14 december 2015 beoordeeld

zuivere kamers, geen lawaai van de buren. Zeer goed ontbijt voor de prijs. Nette badkamer. Vriendelijk personeel ondanks het feit dat het een budgetketen is.
Dichtbij sporthal, zwembad en shopping. Girona is ook vlakbij. De luchthaven is ook niet ver.

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden