Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Goede ontvangst en receptionist sprak Engels, prima kamer met fijne bedden en mooie achtergrond van foto van de stad. Douchen doe je in het bad. Kamer prijs 49 euro en ontbijt wat voldoende was voor 6 euro p.p. Girona is ook een hele leuke stad om wat te drinken en tapas te eten.

Datum van verblijf: mei 2017
Elisa M, Gerente van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Dear Ajhzwart,

Thank you for choosing our hotel for your stay in Girona.

We hope to welcome you in the future.

Yours Sincerely,

Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

Net gelegen aan de afrit van de autostrade, lekker makkelijk dus.
Naast het hotel ligt een shoppingcenter waar je nog iets kan eten en drinken.
Mooi verzorgd hotel met een ontbijt dat heeft wat het moet hebben.
Mooie kamers. Wel wat geluidsoverlast, het lijkt of de raam steeds open staat maar dat is niet zo.

Datum van verblijf: juli 2016
Marian M, Manager van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2016

Beste gast,

Maribel C.

Beoordeeld op 14 december 2015

zuivere kamers, geen lawaai van de buren. Zeer goed ontbijt voor de prijs. Nette badkamer. Vriendelijk personeel ondanks het feit dat het een budgetketen is.
Dichtbij sporthal, zwembad en shopping. Girona is ook vlakbij. De luchthaven is ook niet ver.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 11 mei 2015

Wij hadden geboekt bij Holiday Inn express maar tot onze verbazing was het overgenomen door BB hotels, het was super slecht!!!!! Airco's op onze kamers werkte niet , deur van het balkon was kapot erg vieze kamers!!!

Kamertip: advies is hier absoluut niet heen!!!!!
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 1 september 2014

Ruime en nette kamer, vriendelijk personeel, parkeren openbaar op een voor het hotel gereserveerd gedeelte. Goed ontbijt.
Dineren kan als je van past houdt, anders in het naast gelegen overdekt winkelcentrum voldoende eetgelegenheden.
Voor de dames die van winkelen houden is dit een uitstekend hotel.

Datum van verblijf: mei 2014