2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gelegen aan de afrit van de autostrade, lekker makkelijk dus.
Naast het hotel ligt een shoppingcenter waar je nog iets kan eten en drinken.
Mooi verzorgd hotel met een ontbijt dat heeft wat het moet hebben.
Mooie kamers. Wel wat geluidsoverlast, het lijkt of de raam steeds open staat maar dat is niet zo.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Marian M, Manager van B&B Hotel Girona 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2016

Beste gast,

Maribel C.

14 december 2015 beoordeeld

zuivere kamers, geen lawaai van de buren. Zeer goed ontbijt voor de prijs. Nette badkamer. Vriendelijk personeel ondanks het feit dat het een budgetketen is.
Dichtbij sporthal, zwembad en shopping. Girona is ook vlakbij. De luchthaven is ook niet ver.

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
11 mei 2015 beoordeeld

Wij hadden geboekt bij Holiday Inn express maar tot onze verbazing was het overgenomen door BB hotels, het was super slecht!!!!! Airco's op onze kamers werkte niet , deur van het balkon was kapot erg vieze kamers!!!

Kamertip: advies is hier absoluut niet heen!!!!!
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
1 september 2014 beoordeeld

Ruime en nette kamer, vriendelijk personeel, parkeren openbaar op een voor het hotel gereserveerd gedeelte. Goed ontbijt.
Dineren kan als je van past houdt, anders in het naast gelegen overdekt winkelcentrum voldoende eetgelegenheden.
Voor de dames die van winkelen houden is dit een uitstekend hotel.

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie
30 juni 2013 beoordeeld

Prima hotel op korte afstand van zowel de luchthaven Girona als de stad Girona. De kamers zijn schoon en van prima kwaliteit. Het hotel ligt tegen een winkelcentrum aan, waar je ook 's avonds nog een hapje en een drankje kan krijgen. Wij verbleven hier 1 nacht om niet gelijk midden in de nacht een heel eind te hoeven rijden en dat leek een prima keuze.

Verbleef: juni 2013