“Fijn huis!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Holiday Home Hacienda La Suerte
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Marlijn19 ...
“Fijn huis!”
2 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Een heerlijk groot huis waar we met 3 gezinnen een fantastische vakantie hebben gehad! Het huis is groot zat om comfortabel te leven met zoveel mensen.
Het huis was erg schoon en opgeruimd bij aankomst.

Bijna iedere kamer heeft een eigen badkamer en het is gezellig ingericht. De middelste kamers op de benedenverdieping zijn het koelst, in de andere kamers waren de aanwezige ventilatoren erg fijn.

De keuken is ruim opgezet waardoor je goed voor een groep van 12 mensen kunt koken. Er is genoeg keukengerei aanwezig. Het enige nadeel was de oven die moeilijk in te stellen is omdat deze via gasvlam verwarmt. De vaatwasser krijgt de vaat slecht schoon, maar dat is logisch met zoveel kalk in het water! Heel fijn dat er ook een 2e koelkast/vriezer in het aangelegen gebouwtje aanwezig is.
De binnen tafel uit de keuken hebben wij buiten gezet om zo meer zitplaatsen te creëren.

Het zwembad ligt mooi achter een hek wat voor een gezelschap met kleine kinderen zeer prettig is. Er zijn voldoende zit/lig plekken aanwezig.

Het contact met de verhuurder was zeer prettig. We hebben een heleboel info gehad over de omgeving maar ook praktische tips. Ze waren goed te bereiken via de app en reageerde snel. We hebben last gehad van wespen en na een appje stond er binnen 3 uur een meneer op de stoep met een plan.

Het huis ligt relatief afgelegen maar met goede uitvalswegen nabij.

Wat ons betreft een heerlijke plek om je vakantie door te mogen brengen!

Datum van verblijf: juli 2019
6 okt 2019
Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie zo genoten hebben van ons huis in het hart van Andalusië. Van onze kant af waren wij ook blij met u als gast.
Pathfinde ...
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Perfecte vakantiewoning om te onthaasten.”
Beoordeeld op 13 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Leuke vakantiewoning in Andalusië met vlotte verbinding naar Malaga, Cordoba en Granada. De woning is leuk ingericht en voldoet aan alle basiscomfort. Veel extra spullen aanwezig : boeken; keuken, zwembad speelgoed enz...
Wij hadden een uitstekend contact via de gastvrouw zowel in de voorbereiding als tijdens het verblijf. Niet voor de top luxezoeker maar wel voor sfeer, gezelligheid, rust en mogelijkheden tot de cultuur bezoeken en rust op het platte land.
Zeker zin om nog eens terug te gaan.

Fam. Stevens.

Datum van verblijf: juli 2019
14 jul 2019
Bedankt voor deze mooie review. Fijn te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. De rust op het platteland is inderdaad zalig en heel anders dan een verblijf in de toeristen zone. Ik zeg altijd de rust heb je de drukte kan je opzoeken. Fijn te horen dat jullie graag een keer terug komen. Altijd welkom
Desiree D
“Ontspanje! ”
Beoordeeld op 10 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019

We hebben weer een aantal prachtige dagen gehad. Alles is tot in de puntjes verzorgd door gastheer en vrouw Lesley en Ira. Ideaal huis voor families, er is voor ieder wat wils. Zwembad, luieren, zonnen, wandelen etc.. De omgeving is prachtig en behoort nog tot een stukje on-ontdekt Spanje. Wij komen zeker weer terug !

Datum van verblijf: juni 2019
12 jul 2019
Dank jullie wel voor jullie positieve reactie op jullie verblijf voor de tweede keer. Jullie waren wederom super gasten. Wij hebben ook genoten van jullie huis in midden Spanje. Totaal anders een dorpshuis maar heel leuk omdat ook mee te maken. Leuk dat jullie ons huis nogmaals willen terugkomen.
Journey51 ...
“toplocatie”
Beoordeeld op 8 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019

wil je echt een week relaxen dan ben je bij deze hacienda aan het juiste adres,
heerlijk en rustig gelegen met een schitterend uitzicht over de olijfbomen.
Er zijn verschillend ingerichte slaapkamers, alle even smaakvol ingericht.grote woonkamer en gezellige grote keuken. Je kunt heerlijk relaxen op het terras of een duik nemen in het zwembad. dus van alle gemakken voorzien,
Het is een klein uurtje rijden vanaf Malaga , dus prima te doen! Verder is er een supermarkt in de buurt, banken en een ziekenhuis.Voldoende eetgelegenheden voor lunch , dinner of lekkere tapas ! Tevens is er een groot meer waar je heerlijk kunt zonnen ( auto mee op het strand ) . Deze hacienda is echt een aanrader

Datum van verblijf: juni 2019
10 jul 2019
Bedankt voor deze mooie review, het was fijn jullie als gast te hebben. Het mooie meer wat nabij is is inderdaad een heerlijke plek om te toeven tussen de olijfbomen, weer eens wat anders dan een overvol strand.
oparno
Noord-Brabant, Nederland
“Fantastisch”
Beoordeeld op 22 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Alweer een aantal dgn aan het werk na onze geweldige vakantie.
Hebben 2 1/2 week volop genoten van het prachtige grote huis met zwembad Haciënda La Suerte.
Heerlijk s'ochtends de deur open doen om in het zonnetje buiten te ontbijten ..en dat elke dag
Het huis is groot, wij hadden het voor onszelf en het was even zoeken in het begin met al die mooie (slaap,bad) kamers. Elke kamer is mooi ingericht en heeft in tegenstelling tot de meeste huizen grote bedden 190x200 en dat is heel fijn(meestal moet ik schuin in bed liggen anders steken mijn voeten eruit ..ben nog niet eens zo heel lang 182cm.)
Verder is in en om het huis alles wat men nodig heeft, vooral de twee grote koelvriescombinatie's waren zeer welkom, zeker met 12 personen.
Heerlijk zwembad met van allerlei opblaas attributen voor de kleintjes om mee te spelen. Fijn ook dat het zwembad afsluitbaar is
Het huis heeft een prachtige ligging ook voor vele uitstapjes en tripjes, veel privacy en heeeerlijk rustig..geluid van vogeltjes.
Kortom, ge wel dig genoten

Ira en Lesley, bedankt dat we in jullie geweldige huis mochten verblijven

Vriendelijke vakantiegroet van de Fam Dieleman.

Datum van verblijf: september 2017
1 sep 2018
Altijd leuk om te horen dat onze gasten tevreden zijn. Als jullie genieten ben ik ook heel blij.
Newlifeco ...
1 beoordeling
“Ont-moeten in ongerept en écht Andalusië ”
Beoordeeld op 24 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

Prachtige haciënda waar je je bij aankomst direct thuis voelt. Zeer goed onderhouden huis en landgoed, aan alle details is gedacht. Ruimtelijk, authentiek en schoon. Onder de gastvrije vleugels van eigenaresse Ira hebben wij tevens kennis mogen maken met de omgeving: het ongerepte en échte Andalusië. Voor ons een 2-daags inspectie trip om een Mindful bewegen/Spaans leven Retreat te organiseren. Goedgekeurd en we komen in april graag terug!

Datum van verblijf: juli 2017
25 jul 2017
Hola, Het deed mij een groot plezier jullie veel leuke tapas tentjes en leuke relax plekjes te laten zien. Bij het strand van Iznajar kun je leuke mindfulness sessies houden. Maar een lekker stukje hardlopen aan het meer is ook erg geschikt voor jullie doelgroep. Leuk dat je in april terug komt met een groep vrienden.
Desiree D
2 beoordelingen
“Perfecte villa voor retreat of yogaweek!”
Beoordeeld op 21 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

Wij zijn er 2 nachten geweest tijdens onze inspectiereis ter voorbereiding op een mindful/yoga retreat. De villa is schitterend gelegen in een prachtig rustig landschap. De kamers zijn keurig schoon en sfeervol ingericht. De keuken is volledig uitgerust met grote koelkast en vaatwasser. Ook buiten is aan alles gedacht, veel zitjes in schaduw of zon, en een buitenkeuken bij het zwembad.Een perfecte locatie voor ons retreat!

Datum van verblijf: juli 2017
Je leeftijdgroep 35-49
25 jul 2017
Hi Desiree, bedankt voor je recensie. Ik vond het erg gezellig je als gast te hebben. Vaak wordt het huis als vakantiehuis verhuurd maar een aantal dagen per jaar doen we ook een b&b. Ik vond het leuk om met jullie op pad te zijn geweest om alles te laten zien voor de voornemende Spaanse les week in combinatie met mindfull en yoga. Wat leuk dat jullie ons huis daarvoor uitgekozen hebben. Tot volgend jaar april,
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren