“Perfecte villa voor retreat of yogaweek!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Holiday Home Hacienda La Suerte
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Desiree D
1 beoordeling
“Perfecte villa voor retreat of yogaweek!”
Beoordeeld op 21 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

Wij zijn er 2 nachten geweest tijdens onze inspectiereis ter voorbereiding op een mindful/yoga retreat. De villa is schitterend gelegen in een prachtig rustig landschap. De kamers zijn keurig schoon en sfeervol ingericht. De keuken is volledig uitgerust met grote koelkast en vaatwasser. Ook buiten is aan alles gedacht, veel zitjes in schaduw of zon, en een buitenkeuken bij het zwembad.Een perfecte locatie voor ons retreat!

Je leeftijdgroep 35-49
25 jul 2017
Hi Desiree, bedankt voor je recensie. Ik vond het erg gezellig je als gast te hebben. Vaak wordt het huis als vakantiehuis verhuurd maar een aantal dagen per jaar doen we ook een b&b. Ik vond het leuk om met jullie op pad te zijn geweest om alles te laten zien voor de voornemende Spaanse les week in combinatie met mindfull en yoga. Wat leuk dat jullie ons huis daarvoor uitgekozen hebben. Tot volgend jaar april,
luciaraps
Haarlem, Nederland
“Spaans droomhuis”
Beoordeeld op 29 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Ter gelegenheid van ons 35 jarig huwelijksfeest met gezin en familie gelogeerd in Hacienda la Suerte, het was een heerlijke week in de prachtige villa, veel ruimte en gezellig ingericht, met 8 personen volop genoten midden in Andalusië

30 mei 2017
Beste Lucia en Paul, het was voor ons ook een eer dat jullie ons huis uitgekozen hadden om jullie bijzondere feest te vieren, jullie waren fantastische gasten!
Ivo H
1 beoordeling
“Schitterend huis in fantastische omgeving”
Beoordeeld op 28 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Boven verwachting mooi huis! Mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen, al met al een hele mooie tijd gehad!

28 mei 2017
Danj je wel voor je review, fijn dat je genoten hebt. Groetjes Lesley en Ira
nicolette ...
Haarlem, Nederland
2 beoordelingen
“Uitstekend verzorgde hacienda in rustige omgeving”
Beoordeeld op 24 april 2017 voor een verblijf in april 2017

Zeer ruime hacienda met goed verzorgde inrichting. Centrale ligging t.o.v. andere bezienswaardigheden is erg prettig en het heeft een goede bereikbaarheid. Alles is top geregeld door de eigenaren. Een dikke pluim!

Je leeftijdgroep 35-49
28 mei 2017
Dank jullie wel voor jullie pluim! Groetjes Lesley en Ira
Elles d
Niveau 2 bijdrager
4 beoordelingen
“Mega-fantastisch!”
Beoordeeld op 20 april 2016 voor een verblijf in april 2016

Groep: 8 hardlopers op 'trainingsstage'.
Beoordeling: we wilden helemaal niet terug naar NL ;).
Elke morgen zijn we gaan hardlopen in de directe omgeving, olijfgaarden in een redelijk vlak landschap. Perfect!
Daarna lunch en luieren bij het zwembad. Slecht één duik in het zwembad, dat was met veertien graden nog iets te fris. We zijn wel tijgers, maar we hebben toch ook onze grenzen. Stedenbezoek zat in de planning, maar we hebben alleen Granada gehaald. De haciënda was al gezellig genoeg. s Avonds koken in de perfect geoutilleerde keuken, heel handig dat kruiden/staafmixer aanwezig zijn. En bij warm weer de BBQ buiten. Met vuurkorf. Daar worden we blij van!
Pluspunten: 6 slaapkamers, heel gezellige inrichting, heerlijk rustig gelegen, diverse terrassen, gezellige eetkeuken. Alles was eigenlijk leuk.
De logees vóór ons hadden stiekem aan de WiFi lopen sleutelen, dus dat deed het de gehele week niet. Dat was wat lastig. Maar mocht de pret niet drukken.
Weer: eind maart, begin april waren de avonden (in ons geval) koud. Overdag hadden we zo'n 19 graden. Voor ons goed, had ietsje warmer gemogen.

21 apr 2016
Dank jullie wel voor de mooie review. Fijn te horen dat jullie zo genoten hebben.
Jfooxx
1 beoordeling
“vollop genieten en tot rust komen in Haciende la Suerde, 100% gegarandeerd!”
Beoordeeld op 8 december 2015 voor een verblijf in oktober 2015

Met mijn vriendinnen verbleef ik voor 1 week lang in deze mooie villa. De kamers zijn schoon, netjes, super mooi en allemaal verschillend ingericht. Je kan helemaal tot rust komen in villa Haciende la Suerte. Er zijn veel verschillende slaapkamers met eigen badkamers. Zeer geschikt voor grote groepen /stelletjes. Mooie grote zwembad waar je kan genieten en savonds gezellig buiten met een vuurkolf. De ligging van de villa vond ik het meest bijzonder, weg van de wereld en genieten van de prachtige omgeving!

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Service
Inge E
Beverwijk, Nederland
1 beoordeling
“Prachtig groot huis op een mooie lokatie”
Beoordeeld op 30 november 2015 voor een verblijf in februari 2015

Je komt hier helemaal tot rust. Met de auto kun je leuke tripjes maken en genieten van de omgeving. Bij het huis een duik in het zwembad en in de avond terrasje met een lekker glaasje wijn en een hapje eten

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Het goed gekozen interieur
Minpunten: Het was in februari een beetje koud
Reisgroep: Vrienden
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren