“mooiste uitzicht van Andalucië!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“mooiste uitzicht van Andalucië!”
Beoordeeld op 4 juni 2014 voor een verblijf in mei 2014

Afgelopen mei met vrienden dit huis gehuurd. We werden bij aankomst, 's avonds laat, allerhartelijkst ontvangen door de eigenaar, die op ons verzoek een tafel vol heerlijke tapas klaar had staan, evenals een heerlijk drankje. Vanaf het begin werden we betoverd door het uitzicht, eindeloze heuvels, dorpjes in de verte, steeds wisselende luchten. We zijn op veel plekken in Andalucië geweest, maar deze plek "wint" het qua uitzicht. Het huis is in stijl gerenoveerd met oog voor details. Ook al waren wij met een gezelschap, rond het huis waren veel idyllische plekjes te vinden om rustig te verblijven. 's ochtends ontbijt op het grote terras met uitzicht, overdag lui langs het zwembad, lunchen onder de wijnranken. Een boek lezen in de binnentuin en 's avonds met elkaar koken in de buitenkeuken......lekkere sardientjes van de vismarkt in Malaga....om maar eens wat te noemen.
Het huis ligt net buiten het dorpje, de weg van het dorp naar het huis is deels onverhard en hobbelig en dat zou je een minpuntje kúnnen noemen. Ik vond het altijd weer heerlijk om "thuis" te komen. Het huis is erg centraal gelegen in Andalucië. Ronda, Granada, Cordoba en zeker Malaga zijn goed te bereiken.
Alhoewel......wij verkozen vaak "thuis" blijven om weg te zakken in de zalige, ontspanning die de plek met zich meebrengt.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de sfeer in en rondom het huis, de rust en het geweldige uitzicht.
Minpunten: Een auto is wel noodzakelijk.
Reisgroep: Vrienden
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren